Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Varför??

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-29 16:10

Undrar bara varför inte den vita 4gb nano har kommit till butikerna? Beställde för tre veckor sedan i Apple Store i Malmö och längtar så. Finns det fler än jag som väntar på sin??

Jag har beställt en från appel center i lund dom sa att de skulle ta 7 - 10 dagar... Och så var jag och beställde en från the phone house på burlövs center dom tror de ska komma på måndag..

Man måste öka sina chanser att få den snabbt

Det känns som att det borde gå fortare att beställa dito via Apple store på nätet...?

Ursprungligen av lanfear:

Det känns som att det borde gå fortare att beställa dito via Apple store på nätet...?

Mycket möjligt men de e ju lättare med garanti etc att bara lämna in den i butiken

  • Medlem
  • 2005-09-29 21:20
Ursprungligen av Thehome:

Mycket möjligt men de e ju lättare med garanti etc att bara lämna in den i butiken

Garantin gäller fast du köpt den på nätet.. bara att lämna in den på en certifierad appleåterförsäljare så fixar det sig...
OT så fick jag nyligen tillbaks min mac mini från service, som jag lämnat in i Oslo (köpt i västerås) utan kvitto... så apple är klockrena när det gäller garantiärenden...

Ursprungligen av kato:

Garantin gäller fast du köpt den på nätet.. bara att lämna in den på en certifierad appleåterförsäljare så fixar det sig...
OT så fick jag nyligen tillbaks min mac mini från service, som jag lämnat in i Oslo (köpt i västerås) utan kvitto... så apple är klockrena när det gäller garantiärenden...

Okej då vet jag de har ingen tidigare erfarenhet av mac... Jag har bestämt att min nästa dator blir en mac för de finns ingen annan som kan göra så snygga datorer

Ursprungligen av Thehome:

Okej då vet jag de har ingen tidigare erfarenhet av mac... Jag har bestämt att min nästa dator blir en mac för de finns ingen annan som kan göra så snygga datorer

Om du väljer en mac-dator så kommer du aldrig att ångra dig ! !
Inte bara för att själva datorerna är snyggt utformade, hela operativsystemet, möjligheterna, enkeheten, smidigheten, allt allt det mesta du kan tänka dig får du i en mac, men bäst av allt - en riktigt njutning!
Inte för att detta just tillhör detta forumet, men jag börjar glömma bort min PC mer och mer för varje dag...

vilken dator hade du tänkt dig isåfall?
Lycka till... Du kommer inte ångra dig,ja lovar !

Ursprungligen av daniels:

Om du väljer en mac-dator så kommer du aldrig att ångra dig ! !
Inte bara för att själva datorerna är snyggt utformade, hela operativsystemet, möjligheterna, enkeheten, smidigheten, allt allt det mesta du kan tänka dig får du i en mac, men bäst av allt - en riktigt njutning!
Inte för att detta just tillhör detta forumet, men jag börjar glömma bort min PC mer och mer för varje dag...

vilken dator hade du tänkt dig isåfall?
Lycka till... Du kommer inte ångra dig,ja lovar !

Är sjukt sugen på en PowerBook 12" SuperDrive med maxad hdd och minne.. Blir nog en sådan efter sommaren

Ursprungligen av Thehome:

Är sjukt sugen på en PowerBook 12" SuperDrive med maxad hdd och minne.. Blir nog en sådan efter sommaren

Bra val, men varför bara 12" ? Prisfråga?
Själv sitter ja på en iBook G4 14", men Powerbook'sen är utan tvekan något att satsa på !
Lycka till som sagt...

Ursprungligen av daniels:

Bra val, men varför bara 12" ? Prisfråga?
Själv sitter ja på en iBook G4 14", men Powerbook'sen är utan tvekan något att satsa på !
Lycka till som sagt...

Nej utan för att den är så sjukt liten och smidig.... Pallar inte ha något jätte stort..

  • Oregistrerad
  • 2005-09-30 06:40

Min syster beställde sin på apple center i lund också för en ca 3 veckor sen och inte en susning av nano har hon hört från de. Hon skulle beställt på internet som jag

1
Bevaka tråden