Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

hur ska man göra?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej

Jag ska köpa iPod nano nästa vecka, men vet inte om jag ska gå in och köpa den i en affär eller om jag ska beställa den från nätet?

För en del verkar ha väldiga problem med sina leveranser,

och jag bruk,ar ofta ha otur så det skulle ju inte förvåna mig att det gick åt skogen om man beställer från nätet?

hur ska man göra?

jag undrar lite samma sak. jag hade också tänkt mig att köpa en i nästa vecka, men butikspriserna verkar ligga något över nätpriset. om man beställer vill man ju inte gärna vänta i flera veckor på leverans.

Ursprungligen av Draven:

jag undrar lite samma sak. jag hade också tänkt mig att köpa en i nästa vecka, men butikspriserna verkar ligga något över nätpriset. om man beställer vill man ju inte gärna vänta i flera veckor på leverans.

ja men jag ska ha 2 gb och den kostar typ 1995 på onoff..och sen vill man ju ha den graverad också men jag menar vänta typ i flera veckor på siniPod eller som jag läst andra inte fått sitt beställningnummer
då blir jag lite fundersam man ger typ änd mellan 1800 -2400 :- man vill ju inte sitta och vänta i veckor upp till en månad för att få den.. och sen vet man aldrig heller om det skulle vara fel på den när den kommer? ska man då skicka iväg den och sedan vänta i flera månader till elelr?

Ursprungligen av w1nka_19:

ja men jag ska ha 2 gb och den kostar typ 1995 på onoff..och sen vill man ju ha den graverad också men jag menar vänta typ i flera veckor på siniPod eller som jag läst andra inte fått sitt beställningnummer
då blir jag lite fundersam man ger typ änd mellan 1800 -2400 :- man vill ju inte sitta och vänta i veckor upp till en månad för att få den.. och sen vet man aldrig heller om det skulle vara fel på den när den kommer? ska man då skicka iväg den och sedan vänta i flera månader till elelr?

Det är Apple vi snackar om... Det är sällan problem med deras produkter. Man kan ju inte ha den inställningen från början. Då tycker jag du ska köpa ett annat märke. Om det under några omständigheter är fel på den så byter dom ut den ASAP... Dom värnar om sina kunder, finns ju en anledning till varför vissa av oss är så Mac galna

Ursprungligen av Gods_machine:

Det är Apple vi snackar om... Det är sällan problem med deras produkter. Man kan ju inte ha den inställningen från början. Då tycker jag du ska köpa ett annat märke. Om det under några omständigheter är fel på den så byter dom ut den ASAP... Dom värnar om sina kunder, finns ju en anledning till varför vissa av oss är så Mac galna

Nej det vet jag väl men man ska alltid ha med ett OM. Om du nu inte är en vanlig köpare så måste man lära sig att ha med OM . För än så länge har det aldrig gjorts en vara som det inte blir fel för, kanske inte för mig eller dig men för någon blir det och då finns OM med. Jag jobbar med inköpning och då gäller det att tänka i den sortens bana också. har inte inställningen för att den ska vara det men en baktanke måste man ha med.
Och ska inte ha något annat märke utan det är Appel som gäller. har en Bärbar dator från apple nu och är hur sjukt nöjd som helst med den

Ursprungligen av w1nka_19:

Nej det vet jag väl men man ska alltid ha med ett OM. Om du nu inte är en vanlig köpare så måste man lära sig att ha med OM . För än så länge har det aldrig gjorts en vara som det inte blir fel för, kanske inte för mig eller dig men för någon blir det och då finns OM med. Jag jobbar med inköpning och då gäller det att tänka i den sortens bana också. har inte inställningen för att den ska vara det men en baktanke måste man ha med.
Och ska inte ha något annat märke utan det är Appel som gäller. har en Bärbar dator från apple nu och är hur sjukt nöjd som helst med den

Då tycker jag du ska slå till... Vill du ha den på direkten så kanske du ska kika förbi en butik imorgon eller så beställer en från apple och väntar en vecka innan det droppar in ett paket. Jag skulle dock köpa i butik om den fanns där. Jag beställde min i fredags förra veckan och fick den idag. Mitt livs längsta vecka Nu är det bara att vänta på nästa datum, 1 nov då jag flyttar!

  • Medlem
  • 2005-09-15 23:14

Borde komma ut i butkerna slutet av denna månad. Som det ser ut nu iaf.

Ursprungligen av d0e:

Borde komma ut i butkerna slutet av denna månad. Som det ser ut nu iaf.

inLife och Macoteket la nog sina beställningar samtidigt som de flesta av oss... inLife vet jag beställer på samma sätt som vi gör på apple's hemsida... Dom har väl dock en lite annorlunda prislista Tror nog vi kan se ett par bakom disk redan imorgon... Dom kan ju dock också vara uppbokade.

Vill man ha sin iPod med gravyr så är ju Apple store enda alternativet... Bryr man sig inte om det så kan man ju leta rätt på en affär som har den inne och slå till... Jag tror att du får räkna med en veckas leverans om du köper på nätet... Många köper nano nu, nyhetens behag.

Har hört att Apple behåller de svarta nanosarna i två veckor för sig själva som de bara säljer på nätet. Och så länge vill man ju inte vänta. Beställde min i måndags kväll. Står iof processing product fortfarande men räknar kallt med att det styr upp sig inom kort. Litar på Apple sen tidigare.

Ursprungligen av johnlonn:

Har hört att Apple behåller de svarta nanosarna i två veckor för sig själva som de bara säljer på nätet. Och så länge vill man ju inte vänta. Beställde min i måndags kväll. Står iof processing product fortfarande men räknar kallt med att det styr upp sig inom kort. Litar på Apple sen tidigare.

Jag köpte då en svart 4gB Nano på PC City iSIckla i förrgår, inga problem.

Det är alltid billigast att köpa från AppleStore. Är man student får man t o m rabatt om man går in på Education-länken på AppleStore.

1
Bevaka tråden