Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod nano

Tråden skapades och har fått 15 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-09-11 12:04

Eftersom det ännu inte finns ett forum för iPod nano tänkte jag att man kunde skriva i detta forum eftersom nanon ersatte minin (måste vara mest logiskt)

Ville bara kolla hur det går med allas Nano beställningar. Beställde min i torsdags och det står fortfarande shippment preparing. Tar det längre tid om man beställer med CSN-rabatten?

Dom första iPod nanosarna borde väl snart börja trilla ner i de svenska hemmen och det vore trevligt att veta leveranstider osv.

PS. glöm inte att lägga in bilder eller filmer på era nya iPod nanos.

Beställde min i Fedags och det står likadant när jag kollar på orderstatusen. Hoppas jag får den nästa vecka.

Ursprungligen av FIIZ:

Eftersom det ännu inte finns ett forum för iPod nano tänkte jag att man kunde skriva i detta forum eftersom nanon ersatte minin (måste vara mest logiskt)

Ville bara kolla hur det går med allas Nano beställningar. Beställde min i torsdags och det står fortfarande shippment preparing. Tar det längre tid om man beställer med CSN-rabatten?

Dom första iPod nanosarna borde väl snart börja trilla ner i de svenska hemmen och det vore trevligt att veta leveranstider osv.

PS. glöm inte att lägga in bilder eller filmer på era nya iPod nanos.

Tjena!

Jag beställde min i fredags och i lördags var den shipped. Verkar haft tur. Jag använde inga rabatter.

Hoppas ni får dem snart, jag tro min kommer på tis-ons

Woho! fick ett mail nu om att den är skickad :D. Andvände mig av csn-rabatten

Ursprungligen av benghann:

Woho! fick ett mail nu om att den är skickad :D. Andvände mig av csn-rabatten

Vad är igentligen den där rabatten för något???

Studerande som har CSN-kortet får 10% rabatt i applestore. Sen tror jag man får mer rabatt än 10% på mjukvara men jag kommer inte ihåg.

beställde i fredags med csn rabbat och graverad, skeppad igår lördag.
hur betalade ni? för bankgiro/postgiro tar ju 3 bankdagar. jag betalade med kort.

betalade med kreditkort

  • Medlem
  • 2005-09-11 20:02

Vilken osis man har. Har varit såhär varje gång jag beställt en ipod.
först en 15GB sen en mini sedan en shuffle och nu nanon. Har beställt alla dan efter de har kommit .
Sedan har andra fått dem skickade långt före mig även om de har beställt efteråt. Tror apple tar lite väl seriöst på det där med shuffle

Ursprungligen av FIIZ:

Vilken osis man har. Har varit såhär varje gång jag beställt en ipod.
först en 15GB sen en mini sedan en shuffle och nu nanon. Har beställt alla dan efter de har kommit .
Sedan har andra fått dem skickade långt före mig även om de har beställt efteråt. Tror apple tar lite väl seriöst på det där med shuffle

De kanske har den digital tärning som slår för sig själv, och bestämmer hur många dar innan iPoden skickas...

  • Medlem
  • Göteborg
  • 2005-09-11 21:30

Min kommer med TNT imorgon (måndag). Tyvärr kommer jag inte hem (till nanon) förrän tisdag kväll så jag vet inte riktigt när vi kommer att ses...

Ursprungligen av FIIZ:

Vilken osis man har. Har varit såhär varje gång jag beställt en ipod.
först en 15GB sen en mini sedan en shuffle och nu nanon. Har beställt alla dan efter de har kommit .
Sedan har andra fått dem skickade långt före mig även om de har beställt efteråt. Tror apple tar lite väl seriöst på det där med shuffle

men hur betalade du? för som sagt tar det några dagar för att apple ska få pengarna om du väljer nått annat än att betala med kreditkort. om du beställt på t.ex. en fredag med bankgiro som betalning så får apple pengarna på typ tisdagen efter, då har folk med kreditkort kunnat köpa och apple fått sina pengar i 4 dagar

  • Medlem
  • 2005-09-12 08:33
Ursprungligen av Baltazar:

men hur betalade du? för som sagt tar det några dagar för att apple ska få pengarna om du väljer nått annat än att betala med kreditkort. om du beställt på t.ex. en fredag med bankgiro som betalning så får apple pengarna på typ tisdagen efter, då har folk med kreditkort kunnat köpa och apple fått sina pengar i 4 dagar

köper alltid med kriditkortet. Blir enklast så helt enkelt.

  • Medlem
  • 2005-09-12 15:04

Hej.
Ny i ipod-världen, beställde nanon i torsdags, fått lev besked att den skickatas den 10e, men sen har det inte hänt något enligt order sidan.
Kan man tracka sändningen på tex TNT's sida?
Varifrån skickas dem?

Tack för hjälpen.

/p.

Csn rabatt?

Ursprungligen av benghann:

Woho! fick ett mail nu om att den är skickad :D. Andvände mig av csn-rabatten

Hur mycket är rabbaten på?
Jag har slutat fundera på ifall ja ska haffa Nano - Jag SKA haffa den....

Ursprungligen av daniels:

Hur mycket är rabbaten på?
Jag har slutat fundera på ifall ja ska haffa Nano - Jag SKA haffa den....

10%.

Jag beställde min imorse, får se när den kommer. Hoppas på att få den innan helgen, men det är bara att vänta och se.

1
Bevaka tråden