Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ingår inte nätadapter längre?

Tråden skapades och har fått 12 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-08-24 15:54

Ingår inte nätadapter längre vid köp av iPod mini?

Jag fick med när jag köpte min i november iaf...hade jag tur eller ingick det på den tiden och inte nu?

  • Medlem
  • 2005-08-24 16:33

den ingick då men de har tagit bort den till G2:an och istället lagt på 18 timmarrs batteritid istället för 8

de gjorde detta för att sänka priset

måste säga att jag tycker att det suger rätt hårt, fick min mini igår och blev hyfsat förvånad när det inte var med laddare. hur dyrt kan det vara att lägga med en laddare?

hur ska man ladda när man reser utan dator tex?

Ursprungligen av johan.t:

måste säga att jag tycker att det suger rätt hårt, fick min mini igår och blev hyfsat förvånad när det inte var med laddare. hur dyrt kan det vara att lägga med en laddare?

hur ska man ladda när man reser utan dator tex?

Ett alternativ istället för att köpa Apples svindyra originalladdare kan ju vara att köra
med en "kopia" från Teknikmagasinet för runt 100-lappen, som ska fungera lika bra.

  • Medlem
  • Eskilstuna
  • 2005-08-27 15:38

199 om jag ska vara ärlig,den har jag den funkar ut märkt ..ett billigae alltenativ helt enkelt!

Känner mig väldigt sugen på att köpa en reseladdare från Teknikmagasinet!
Det känns som om att det ibland är lite hysteriska priser på tillbehör till iPod...kolla bara på många av priserna på fodral.

Använd aldrig alternativa laddare och batterier, orginalprylar är bäst speciellt nu när de gnäller om att de mest börjar brinna..

275 kr för en orginalladdare på apple.se är ju ingenting!

  • Medlem
  • 2005-08-27 20:09

håller med "minipod" att man ska köåpa orginaldelar till. men det är kass att det inte följde med laddare. jag har också hört om en del som haft problem med den där kopian från teknikmagasinet

nu kostar laddarna fan 375kr!!!!!!!
på apple.se

aldrig att jag skulle köpa en sån grej från apple.......piratgrejer är lika bra kvalitet.

  • Medlem
  • 2005-08-29 16:17
Ursprungligen av olle3000:

aldrig att jag skulle köpa en sån grej från apple.......piratgrejer är lika bra kvalitet.

nej inte lika bra, men billigare

Apples produkter är säkerligen inte alltid bäst...

Ursprungligen av _Verner_:

Apples produkter är säkerligen inte alltid bäst...

Nej, men de är orginaltillbehören, och ska därför ALLTID fungera, alltså behöver man inte ora sig för att pirat tillbehöret inte skulle fungera!

1
Bevaka tråden