Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Psiber Audio iTube SE15 15 Watt Single Ended Vacuum Tube MonoBlock iPod amplifier

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hah! Trodde att det var kaffekokare med iPod som strömkälla, skulle dock inte förvåna mig om någon kom på den idén...

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-12 16:45

hoho, det där var något av det fulaste jag skådat idag!

Ursprungligen av erik:

hoho, det där var något av det fulaste jag skådat idag!

Yep, but I bet the music it plays is just...beautiful...:D

Ursprungligen av didier:

Yep, but I bet the music it plays is just...beautiful...:D

Wow,...det var det häftigaste jag sett på mycket länge. Minnena går tillbaks till tiden man spelade "gura" med en Marshall rörstärkare, i början av 70 talet.

Måste bara köpa den riggen. Och bara $900 plus frakt !!!!

Ursprungligen av LaltroMondo:

Wow,...det var det häftigaste jag sett på mycket länge. Minnena går tillbaks till tiden man spelade "gura" med en Marshall rörstärkare, i början av 70 talet.

Måste bara köpa den riggen. Och bara $900 plus frakt !!!!

Yep, but I bet the music it plays is just...beautiful...:rolleyes:

I have a feeling it was made to sound good, not look good..

Ursprungligen av didier:

I have a feeling it was made to sound good, not look good..

Jag menade allvar med mitt inlägg. Funderar seriöst på att skaffa den där riggen. Och jag är fullkomligt övertygad om att ljudet är "first class".

Och $900 är säkert helt OK.

När jag ser riggen, får jag "flashbacks" till 80 tals videon "Science" med Thomas Dolby. Vet inte varför.......

Ursprungligen av LaltroMondo:

Jag menade allvar med mitt inlägg. Funderar seriöst på att skaffa den där riggen. Och jag är fullkomligt övertygad om att ljudet är "first class".

Och $900 är säkert helt OK.

När jag ser riggen, får jag "flashbacks" till 80 tals videon "Science" med Thomas Dolby. Vet inte varför.......

Ahh...OK..well, to be honest, I'd probably look at another headphone amp before I'd get that one. That said, who knows until you actually listen to it. There are just so many amps to choose from these days...
If you do get one, write a review for us!

1
Bevaka tråden