Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

problem med sleevez

Tråden skapades och har fått 16 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-10-04 18:37

Nu när jag har skyddat min älskling med en minisleevez.., så har jag skitsvårt att scrolla.., är det fler som har det lr ?

nope...ja har en grön mini med en svart minisleevez till. http://www.macoteket.se/images/prdPodssSleevzFeatures.jpg

Men ja använder den inte så mycket för iPoden e ju helt klart snyggare utan!

  • Medlem
  • 2004-10-06 16:01

jo visst är den snyggare utan men eftersom det är borstat stål.., så vågar iaf jag, knappt ta i den, blir en massa fula fingeravtryck hela tiden

  • Medlem
  • 2004-10-06 18:50
Ursprungligen av celox:

jo visst är den snyggare utan men eftersom det är borstat stål.., så vågar iaf jag, knappt ta i den, blir en massa fula fingeravtryck hela tiden

Förvisso aluminium men även den bäste kan ha fel...

  • Medlem
  • 2004-10-07 17:11

dagens mest nödvändigaste kommentar *med reservation för felskrivning, så jag inte åker på en till kommentar*

  • Medlem
  • 2004-11-12 14:34
Ursprungligen av celox:

jo visst är den snyggare utan men eftersom det är borstat stål.., så vågar iaf jag, knappt ta i den, blir en massa fula fingeravtryck hela tiden

är det inte lite tråkigt å ha en sak som du knappt vågar använda??

Jag kör oxå med sleevez till min 4G och jag tycker att den är känsligare på hörga sidan av "hjulet" än på vänstra. Lite udda.

  • Medlem
  • 2004-10-07 19:15

ja.., samma för mig.., i övre högra "kanten" om man nu kan säga så om en cirkel

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-08 11:02

Shit, bara av att se den där bilden blev jag råtaggad på att köpa en svart, var ju grymt snyggt med svart iPod.

Antagligen inte så intressant för er, men hur kan ni tycka det där sleevez skyddet är snyggt? Påminner om något billigt skit tycker jag.

  • Medlem
  • 2004-10-08 14:06
Ursprungligen av Fredrikipod:

Antagligen inte så intressant för er, men hur kan ni tycka det där sleevez skyddet är snyggt? Påminner om något billigt skit tycker jag.

Håller med, provade ett på macoteket (rött iofs), var inte alls snyggt. Kändes rätt billigt. Nej, då håller jag mig till mitt hemmgjorda svettband. Skyddar mer, snyggare när det står Peak, kanske krångligare när jag inte ser displayen, och gratis!

Ursprungligen av 8fps:

Håller med, provade ett på macoteket (rött iofs), var inte alls snyggt. Kändes rätt billigt. Nej, då håller jag mig till mitt hemmgjorda svettband. Skyddar mer, snyggare när det står Peak, kanske krångligare när jag inte ser displayen, och gratis!

VA ? var delar dom ut PEAK svettband ?? min bror vill ha ett....

  • Medlem
  • 2004-10-08 17:14
Ursprungligen av skummis:

VA ? var delar dom ut PEAK svettband ?? min bror vill ha ett....

Delar ut gör dem inte, sålde bara jättebilligt på MQ för något år sedan. Sedan upptäckte jag att jag ändå har alldeles för smala handleder så varför inte göra ett fodral till älsklingen?

Ursprungligen av 8fps:

Delar ut gör dem inte, sålde bara jättebilligt på MQ för något år sedan. Sedan upptäckte jag att jag ändå har alldeles för smala handleder så varför inte göra ett fodral till älsklingen?

kände bara för att vara lite ironisk för att svettband inte alls är gratis....
men... whatever :rolleyes:

  • Medlem
  • 2004-10-09 11:15
Ursprungligen av skummis:

kände bara för att vara lite ironisk för att svettband inte alls är gratis....
men... whatever :rolleyes:

Aha, förstod inte jag dårå. Men men, sånt är livet. No more OT.

fyfan för sleevez, köpte nya idag... rutten passform + om man tittar på sömmarna till skyddsplasten är de för jävla illa sydda (ojämnt sytt)..
skulle vara ok om den verkligen passade och inte skrynklade sig.

Ipod med Sleevez

Ni andra sleevez-ägare, har ni också lika fula sömmar?

  • Oregistrerad
  • 2005-07-09 14:43
Ursprungligen av anshin:

fyfan för sleevez, köpte nya idag... rutten passform + om man tittar på sömmarna till skyddsplasten är de för jävla illa sydda (ojämnt sytt)..
skulle vara ok om den verkligen passade och inte skrynklade sig.

Ipod med Sleevez

Ni andra sleevez-ägare, har ni också lika fula sömmar?

Det där fodralet var då inge snyggt det. Jag som har funderat på en minisleeve, vad sjutton ska man köpa dårå? jag vill ju ha displayskydd.

1
Bevaka tråden