Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Min Ipod vägrar att stänga av!!!

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Vet någon vad det är för fel på min ipod ?

Det har hänt några gånger men sen har den blivit vanlig igen efter att ha fått vila i någon timme men nu har det vart så sedan i tisdag morgon :S

Vet någon vad jag ska göra ? :/

kan du göra något annat mewd den? lyssna på musik, bläddra i menyer och så? det kanske är dåligt batterui. prova att kopppla in nätadaptern.

Ursprungligen av sirius:

kan du göra något annat mewd den? lyssna på musik, bläddra i menyer och så? det kanske är dåligt batterui. prova att kopppla in nätadaptern.

Japp, det funkar att spela musik,spela allt!!!! Japp jag har gjort det!!!

Vad är felet ?

  • Medlem
  • Sundbyberg
  • 2005-06-23 15:51
Ursprungligen av rm_sync:

Japp, det funkar att spela musik,spela allt!!!! Japp jag har gjort det!!!

Vad är felet ?

ingen aning men ring till apple och fråga dom om dom vet något om det kan ju hända att det är något fel som du själv inte kan göra något åt utan att du behöver byta ut den.

  • Medlem
  • International user
  • 2005-06-23 16:01
Ursprungligen av rm_sync:

Hej!

Vet någon vad det är för fel på min ipod ?

Det har hänt några gånger men sen har den blivit vanlig igen efter att ha fått vila i någon timme men nu har det vart så sedan i tisdag morgon :S

Vet någon vad jag ska göra ? :/

Du provar inte att stänga av den i dockan va?

Ursprungligen av Wheat:

Du provar inte att stänga av den i dockan va?

Hehe, så dum är jag inte ;p

Jag har låtit batteriet ta slut och håller på att ladda det nu, får se vad som händer när den har laddat klart !!

*Hoppas*

Annars blir det bara att ringa till apple!!! *aaggh*

Har någon annan med ipod photo upptäckt att med den senaste upptateringen så blir det svart eller att bilderna blir "negativ" i bildspelet ??!!!

*Jag tycker att det är dags att apple ska skärpa sig med uppdateringarna!!!!! *Tycker jag iaf*

1
Bevaka tråden