Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Funderingar kring Display på 4th gen

Tråden skapades och har fått 36 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-11-17 20:53

det är inget fel på skärmen, det är lcd:n som ser ut så om man kollar från ett visst håll.
repor är sånt som kommer när man använder poden, men att ha ipoden och nyklarna i samma ficka e lite onödigt, så kul e det inte med repor.

föresten jag har ett Incase Folio fodral, men jag har repor ändå (man kan inte komma ifrån det och man framför allt man orkar inte bry sig)

Jag har haft min iPod sedan i fredags och i går tappade jag den på golvet i skolan..stora härliga repor över hela framsidan. Sedan tappade jag den igen idag: samma sak fler repor!!!
Undrar om Ipod är som en macka, dvs att den alltid landar med ovansidan neråt... Någon som har genomfört något vetenskapligt experiment på området eller ska man bli den förste???

  • Medlem
  • 2004-11-18 10:00
Ursprungligen av ms22cn:

Jag har haft min iPod sedan i fredags och i går tappade jag den på golvet i skolan..stora härliga repor över hela framsidan. Sedan tappade jag den igen idag: samma sak fler repor!!!
Undrar om Ipod är som en macka, dvs att den alltid landar med ovansidan neråt... Någon som har genomfört något vetenskapligt experiment på området eller ska man bli den förste???

Ser du det inte? Du är den "utvalde", gå runt och tappa iPoden varefter du antecknar vilken sida som landar neråt!

  • Medlem
  • 2004-11-18 09:32

intressant tanke! det tycket jag att någon på den här sidan får göra

  • Medlem
  • 2004-11-18 11:39

kör hårt! presentera resultatet sen.....hehehe;)

Men om det är som folk skriver här så kan du ju inte gå tillbaka med den... Min display har såna där regnbågstjossan ibland.. men nu har den inte det längre.. det kommer och går.. ingenting att kaosa över... Var glad över att du har en iaf...

  • Medlem
  • Flen
  • 2005-06-24 12:42

Tönt-tips nr 1:

Köp en rulle självhäftande, genomskinlig bokplast.
slå in din iPod. Var lite noggrann så syns det knappt.
dvs allt utom klickhjulet & ingångar & hold.

voilá...billigt & bra & inte otympligt.

Bevaka tråden