Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iStore hjälp!!

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag tänkte beställa en iTrip mini från www.theistore.com men när jag fyllt i allt osv. så ska man även fylla i kortnummer och så, men kan dom inte ta mer pengar än vad den kostar? Finns det ingen säkrare metod som typ postförskott? Är rädd att dom ska ta typ allt jag har på kontot för en liten fm-sändare Hur har ni gjort?

Svara gärna!

Ursprungligen av flippen88:

Jag tänkte beställa en iTrip mini från www.theistore.com men när jag fyllt i allt osv. så ska man även fylla i kortnummer och så, men kan dom inte ta mer pengar än vad den kostar? Finns det ingen säkrare metod som typ postförskott? Är rädd att dom ska ta typ allt jag har på kontot för en liten fm-sändare Hur har ni gjort?

Svara gärna!

Jag har beställt där ifrån och det har fungerat ypperligt. Jag använder mig dock av FSB's e-kort så jag ororar mig inte för att kotot ska tömmas då jag bara skapar ett kort med summan för det jag ska köpa.

Men du kan inte betala på något annat sätt än med kort av the iStore och kortbetalningar över nätet nu är så pass säkert och the iStore använder sig av 128 bitars SSL kryptering vilket är mycket säkert.

1
Bevaka tråden