Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shures nya E4C

Tråden skapades och har fått 13 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jag har haft planer på att köpa shure e2c men idag läste jag att shure har presenterat sina nya e4c som ska ska serbjuda total isolering, audiophile kvalite och bättre bas än e3c. Uppgifter om pris har jag inte fått men dom är vita/gråa och passar utmärkt till ipods.

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-16 17:15

*dreggel*

Tror jag vill ha dom

Jag ska definitivt köpa dom om dom kostar runt 1300kr

dom kostar 299 dollar

På dustin home kostar de 1990 kronor

http://www.dustinhome.se/dacsaportal/?ProdID=5010080937

Aahh måste ha!
Kan inte någon testa de o slänga upp ett test på sidan

Jag vill ha, jag vill ha, jag vill ocksååå ha! Avundsjuk jag blir så avundsjuuuuk!

  • Medlem
  • Lund
  • 2005-07-03 19:11

Ett tips,köp de från USA....om ni vill tjäna några hundralappar.
Shures produkter är för dyra i sverige.

Kan hålla med om att de är häftiga och säkert låter bra..men man vill ju inte nergradera.. :rolleyes:

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-03 19:31

vet inte om man vågar det riktigt... rätt nyligt har ju folk som köpt saker med kort i/från USA fått sina konton länsade. skulle nästan lägga några hundra på lite säkerhet.
är dock mer inne på att köpa ett par Sony MDR-EX71SL för tillfället.

ooold news.

men dom ser bra ut..

  • Oregistrerad
  • 2005-07-04 02:43

erik: Jag har ett par sådana där du tänker köpa (fast den vita versionen), och sladden är av en helt sjukt dålig kvalité... Liksom jag scannade in en bild på dem, kolla (det har dock blivit ännu sämre nu än vad du ser på bilden på bilden): http://meroigo.mine.nu/Pictures/Scans/wtf-sladd.jpg ... Jag har inte gjort något som helst speciellt för att de ska bli så. O_o Så om du undrar är de inte bekväma att ha en längre stund (i alla fall för mig), så distar ljudet då och då.

Men de hörlurarna tråden handlar om verkar nice.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-04 05:57
Ursprungligen av Meroigo:

erik: Jag har ett par sådana där du tänker köpa (fast den vita versionen), och sladden är av en helt sjukt dålig kvalité... Liksom jag scannade in en bild på dem, kolla (det har dock blivit ännu sämre nu än vad du ser på bilden på bilden): http://meroigo.mine.nu/Pictures/Scans/wtf-sladd.jpg ... Jag har inte gjort något som helst speciellt för att de ska bli så. O_o Så om du undrar är de inte bekväma att ha en längre stund (i alla fall för mig), så distar ljudet då och då.

Men de hörlurarna tråden handlar om verkar nice.

läste om sladdproblemet som finns på de vita, men inte på de svarta. verkade rätt mystiskt.
hoppas fortfarande på att bli nöjd. går från koss the plug, så det blir ett byte uppåt helt klart, och ändå var jag jäkligt nöjd med kossarna när jag väl fick dem, trots allt spe de fått utstå

  • Oregistrerad
  • 2005-07-05 19:37
Ursprungligen av erik:

läste om sladdproblemet som finns på de vita, men inte på de svarta. verkade rätt mystiskt.
hoppas fortfarande på att bli nöjd. går från koss the plug, så det blir ett byte uppåt helt klart, och ändå var jag jäkligt nöjd med kossarna när jag väl fick dem, trots allt spe de fått utstå

WHAT THE...?! Fanns det skrivet om ett sladdproblem på de vita?! Jag som trodde jag hade tagit reda på allt om dem innan jag köpte dem.. Attans.
Om man räknar bort sladdproblemet är det i alla fall riktigt grymma in-ear-hörlurar. Jag kan i alla fall använda mina fortfarande, men man vet ju aldrig om sladden typ åker av snart eller nåt sånt... Och undrans om den gillar att få regn/svett på sig nu när gummit sladden åkt av.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-07-05 19:48
Ursprungligen av Meroigo:

WHAT THE...?! Fanns det skrivet om ett sladdproblem på de vita?! Jag som trodde jag hade tagit reda på allt om dem innan jag köpte dem.. Attans.
Om man räknar bort sladdproblemet är det i alla fall riktigt grymma in-ear-hörlurar. Jag kan i alla fall använda mina fortfarande, men man vet ju aldrig om sladden typ åker av snart eller nåt sånt... Och undrans om den gillar att få regn/svett på sig nu när gummit sladden åkt av.

då hoppas jag att jag blir nöjd med mina :>
verkar vara olika plastsorter i vit resp svart. blev lite förvånad först när samma modell men olika färg fick högt resp lågt betyg på samma sida, men förklaringen kom rätt snabbt, och man klargjorde att den svarta har helt annan kvalitet på sladden.

hur fasen klarade man sig utan research med recensioner online innan internet blev inne?

1
Bevaka tråden