Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ny!

Tråden skapades och har fått 8 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-04-09 00:31

Tja!

Registrerade mig här efter att ha köpt mig en iPod Mini (4GB) för mina födelsedagspengar.
Funderade innan på flera andra märken, så som JoS eller iAudio, men slog till på en iPod på grund av alla hyllningar och vad den utlovar, saknar dock line-out och radio på'n. Förhoppningsvis finns det tillbehör för sådant.
Priset var inte dumt heller...

Är det något speciellt man bör veta om spelaren?

Jaja, ville bara hälsa!
Jag ska försöka bidra något till forumet också.

Om ni undrar något mer - messa.

Välkommen!

Välkommen hit, hoppas att du kommer att trivas här hos oss

  • Medlem
  • Växjö
  • 2005-04-10 11:19

Välkommen...

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-10 12:36

Välkommen hit!

Vill du ha line out kan du skaffa en dock. Välkommen!

  • Medlem
  • 2005-04-15 03:00
Ursprungligen av Erik Svansbo:

Vill du ha line out kan du skaffa en dock. Välkommen!

Vänta ett tag nu... Det var en line-in jag tänkte på. :eek:

Och sen, jag har inte riktigt förstått funktionen med spellistor. *Menar han allvar?*
Är det som en lista för utvalda låtar man har på sin iPod så man kan fortare komma åt dem, eller? Det bildas juh kategorier utav ID3-taggarna.

  • Medlem
  • Torsby
  • 2005-04-15 07:59

Jo, det bildas kategorier utifrån album, artist, genre, etc. Men spellistorna kan du se som ditt eget "blandband" där du har ett gäng utvalda låtar i en särskild ordning.

  • Medlem
  • 2005-04-15 16:22
Ursprungligen av Spyder:

Jo, det bildas kategorier utifrån album, artist, genre, etc. Men spellistorna kan du se som ditt eget "blandband" där du har ett gäng utvalda låtar i en särskild ordning.

Typ singlar, sina favoritlåtar, för joggingrundan, alltså sådant som inte kan hamna i en kategori om jag inte misstar mig? Några tips? Jag har allt sorterat efter ID3-taggarna.

1
Bevaka tråden