Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPod mini 70GB???

Tråden skapades och har fått 14 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Täby
  • 2005-03-10 11:24

När jag tittar på utrymmesstapeln för iPoden, dvs när jag tittar i nedre delen av iTunes, så finns det en horisentell stapel, som visar hur mycket man utnyttjat utrymmet i iPoden (åtminstone antar jag att den visar det).

Denna stapel visar:
used 6,16 GB free 66,29 GB

Detta på en iPod Mini!!!!

Någon som vet hur detta kommer sig?

Det är väll en vanlig bug...
inte vet jag?

  • Medlem
  • 2005-03-10 15:45

Du tror inte att det är datorns hdd den menar då?

Ursprungligen av gate:

Någon som vet hur detta kommer sig?

Nej jag har ingen aning. Skicka genast in iPoden till Apple så de kan fixa felet!

  • Oregistrerad
  • 2005-03-10 20:25

Gå till om menyn i ipod'en innan du ringer apple. Där står det mer korrekt hur mycket tillängligt minne du har kvar.

Raptor

  • Medlem
  • 2005-03-11 17:40

Ja, fast mest troligt är ju naturligtvis att du fått en 70 Gb ipod mini...

Jag hade behållt den lätt! Klart man vill ha en iPod mini med 70 gb. Jag hade dödat för en sådan

Haha, suck.

Ursprungligen av southtown:

Jag hade behållt den lätt! Klart man vill ha en iPod mini med 70 gb. Jag hade dödat för en sådan

Hahahaha! Lätt!

Har du testat att lägga in saker som väger mer än vad den kan ta..

  • Oregistrerad
  • 2005-04-02 14:46

Fan va ballt! Men testa om du får i mer låtar än 6 gb. Sen får du skriva det! Jag vill också ha en sån...

Är du säker på att det inte står used 6,16 GB free 66,29 MB?

Ursprungligen av Fredde010:

Är du säker på att det inte står used 6,16 GB free 66,29 MB?

Det är väl fortfarande mer än vad den största minin tar? det blir ju uppemot 7 gb...

Säker på att du inte har en hårddisk i datorn med samma enhetsbetäckning? kolla i kontrollpanelen / administratörsverktyg / Datorhantering sen Disk hantering. Där går det att ändra sökvägar för hårddiskar och även iPoden.. jag lyckades få samma fel när iPoden döpte sig själv till G:, där jag hade en annan hårddisk redan.. den är nog det default eller något.

  • Medlem
  • 2005-04-05 08:42

du ska....

du borde vara glad iaf om du har 70

1
Bevaka tråden