Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

EN hel vecka kvar

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Jaha då är det dags för den fjärde Mp3 sppelaren och den här gången är det dags att prova en ipod. Jag beställde en ipod 20 gig förra veckan och väntar nu ivrigt från ett samtal om leverans ....förmodligen har jag den om en vecka eller så'
HA DE GÖTT

Ursprungligen av Retroid:

Jaha då är det dags för den fjärde Mp3 sppelaren och den här gången är det dags att prova en ipod. Jag beställde en ipod 20 gig förra veckan och väntar nu ivrigt från ett samtal om leverans ....förmodligen har jag den om en vecka eller så'
HA DE GÖTT

Vilka har du haft tidigare?

Ursprungligen av thurfjell:

Vilka har du haft tidigare?

jamp3 , jos mp110 oc 2 st creative zen micro

Ursprungligen av Retroid:

jamp3 , jos mp110 oc 2 st creative zen micro

Vad tyckte du om Micron?

Ursprungligen av thurfjell:

Vad tyckte du om Micron?

Den va bra på alla punkter förutom det att kvliten va skit....fick byta den 2 gånger på 2 månader pga glapp i hörlursuttaget

Ursprungligen av Retroid:

Den va bra på alla punkter förutom det att kvliten va skit....fick byta den 2 gånger på 2 månader pga glapp i hörlursuttaget

Jo, det är ju ett känt problem med den... Och så att Creative marknadsför spelaren som redo för Napster To Go när den inte är det och att de låter kunderna betatesta firmwaren.

Jag har använt Zen NX, XTRA och Touch tidigare. Dessutom har min fru en MuVo Micro N200.

1
Bevaka tråden