Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Fyy f*n va dåligt !!

Tråden skapades och har fått 17 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2005-03-12 19:40

Fick min ipod mini igår .. underbar liten pryl !!
men .. jag märkte att det inte går att ha den runt halsen!! ..ipod är ju inte precis känd för att ha ett reptåligt skal ,och bältesklämman hjälper inte heller ..så det bästa för att skydda den är att ha den runt halsen , sen så får man ju inte heller någon fjärrkontroll utan den finns som tillbehör ,så ska man behöva ta ut den från fickan varje gång man vill byta album eller sänka volymen. Får man ingen fjärrkontroll så ska det åtminstone gå att ha den runt halsen!!
går det inte på nått sätt att hänga den runt halsen förutom att köpa deras fula gummi skal, som förstör den fina designen?

  • Oregistrerad
  • 2005-03-12 20:17
Ursprungligen av Vieri:

Fick min ipod mini igår .. underbar liten pryl !!
men .. jag märkte att det inte går att ha den runt halsen!! ..ipod är ju inte precis känd för att ha ett reptåligt skal ,och bältesklämman hjälper inte heller ..så det bästa för att skydda den är att ha den runt halsen , sen så får man ju inte heller någon fjärrkontroll utan den finns som tillbehör ,så ska man behöva ta ut den från fickan varje gång man vill byta album eller sänka volymen. Får man ingen fjärrkontroll så ska det åtminstone gå att ha den runt halsen!!
går det inte på nått sätt att hänga den runt halsen förutom att köpa deras fula gummi skal, som förstör den fina designen?

Nummer ett. Du har inte kollat vad som ingår... Ifall du hade kollat runt så hade du kanske tänkt om. Sen verkar det som du vill ha en JOS som man har som ett halsband...
Kanske ska överväga en Shuffle istället, den kan du ha runt halsen.

Hitta en annan AAC spelare som har mer tillbehör...
Sök runt på det så hittar du allt som passar dig. För minin är riktigt trevlig!

  • Oregistrerad
  • 2005-03-12 22:35

Annars kan du väl ha den som ett armband med ett sådant tillbehör?

  • Medlem
  • Luleå
  • 2005-03-12 23:09

instämmer med rubriken - Fyy f*n va dåligt av dig att inte ha någon som helst koll på vad du lägger dina pengar på.
antar att det var det som rubriken egentligen syftade på.

  • Medlem
  • 2005-03-12 23:10
Ursprungligen av erik:

instämmer med rubriken - Fyy f*n va dåligt av dig att inte ha någon som helst koll på vad du lägger dina pengar på.

Erik ,fick den i present av syrran

  • Medlem
  • 2005-03-12 23:11

nån som provat med att ta ett sånt där mobil halsrem och sätta fast den på bältesklippen ?

  • Medlem
  • 2005-03-12 23:21

Ja håller me tycker att iaf en fjärrkontroll borde följa me, de största "problemet" ja har laggt märke till är att dte är svårt att höja/sänka volymen om man sitter ner och har minin i fickan, annars är det en gudomlig spelare:D

Ursprungligen av Vieri:

Fick min ipod mini igår .. underbar liten pryl !!
men .. jag märkte att det inte går att ha den runt halsen!! ..ipod är ju inte precis känd för att ha ett reptåligt skal ,

iPod mini är ju precis hur reptålig som helst. Har haft min sen i somras i diverse fickor utan att fått nå repor på den. Vanliga däremot med sitt blanka skal behöver man bara tittat på för att få repig. Men på minin lär du behöva anstränga dig duktigt.

Ursprungligen av Vieri:

!
går det inte på nått sätt att hänga den runt halsen förutom att köpa deras fula gummi skal, som förstör den fina designen?

Vad fan är det med alla och hänga sina spelare runt halsen ? Det är bannemej det fulaste som finns. Okej att ha den innan för tröjan/jackan, men vad är det med folk att prompt ha dem utanför sin jacka ? Så jäkla mycket byter man väl inte låt!

  • Medlem
  • 2005-03-13 14:42

direkt inspelning?

Finns de fortfarande inte möjlighet att spela in direkt på ipod?
Till mp3 eller wav? Jobbar som dj hade varit ett enkelt sätt att bara
plugga in i mixer och spela in sitt gig!
Är de nån som har koll på om/när de går?

  • Medlem
  • International user
  • 2005-03-13 17:06

Det finns skins som man kan hänga runt halsen. Jag har ett sådant, kommer inte ihåg namnet. Köpt på macoteket, sthlm.

  • Medlem
  • 2005-03-13 19:07
Ursprungligen av Spiken:

Det finns skins som man kan hänga runt halsen. Jag har ett sådant, kommer inte ihåg namnet. Köpt på macoteket, sthlm.

Jag vet att det går att hänga skins runt halsen ,men dom är ¨så fula och döljer minins snygga yttre

  • Medlem
  • 2005-03-13 19:08
Ursprungligen av Phaxx:

Finns de fortfarande inte möjlighet att spela in direkt på ipod?
Till mp3 eller wav? Jobbar som dj hade varit ett enkelt sätt att bara
plugga in i mixer och spela in sitt gig!
Är de nån som har koll på om/när de går?

Jasså så du är Dj , vad är ditt dj namn? ..bor själv också i uppsala så jag kanske känner igen namnet

Apple säljer faktiskt ett tillbehör så att man ska kunna hänga minin runt halsen, och sen med fjärren, långt ifrån alla mp3-spelare levereras med en fjärr. Till t ex den största konkurrenten iRiver H10 följer det inte heller med någon fjärr.

  • Medlem
  • 2005-03-13 18:23
Ursprungligen av Halligalli:

Apple säljer faktiskt ett tillbehör så att man ska kunna hänga minin runt halsen, och sen med fjärren, långt ifrån alla mp3-spelare levereras med en fjärr. Till t ex den största konkurrenten iRiver H10 följer det inte heller med någon fjärr.

men ja tycker faktist att fjärren är aldeles för dyr!

  • Oregistrerad
  • 2005-03-13 19:38
Ursprungligen av Halligalli:

Apple säljer faktiskt ett tillbehör så att man ska kunna hänga minin runt halsen, och sen med fjärren, långt ifrån alla mp3-spelare levereras med en fjärr. Till t ex den största konkurrenten iRiver H10 följer det inte heller med någon fjärr.

Nämen irivern vägen ju dryga 300gram haha
Får ju piss ont i nacken, lär ju inte gå och ha runt halsen...

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2005-03-13 19:10
  • Medlem
  • 2005-03-13 19:20
Ursprungligen av iigloo:

Okay ,tack för tipset men den hänger ju uppochner, "skickas vanligen inom 5-7 veckor" ... oj det va värst va länge man får vänta för en halsrem

1
Bevaka tråden