Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hur länge har du lyssnat i sträck som längst?

Tråden skapades och har fått 9 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mitt rekord e Sthlm-Sälen! 5,5 timmar. Sen var den helt död!

över 10 timmar med musik på max och displayen på hela tiden...

Jag lät den ligga på när det var halva batteriet kvar ungefär, då var den på i 16h innan batteriet tog slut. Tycker det är bra med tanke på att batteriet inte ens var fullt..

Köpte nya minin i förrgår, laddade den till max och satte igång blanda spår, den spelade nonstop i 21(!) timmar.. Hade inte på belysning men ändå!

Stockholm Arlanda - Madrid Barajas

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-03-08 16:33

Satte på den vid 0700 när jag gick till jobbet, hadde den på shuffle hela dagen stängde av den när jag gick å sov vi 2300, då var det 2 pluppar kvar på batteriet.
Jag har en 6GB mini

  • Medlem
  • 2005-03-08 17:12

Jag har en Ipod mini 6gb, min skulle aldrig klara av lika länge som din Adl. Jag tror det är nått fel på min, redan efter en halvtimmes lyssnande försvinner första pluppel :eek:
Plz, hjälp?

  • Medlem
  • 2005-03-08 20:35

Hur lång batteritid ska en iPod mini 4GB ha egentligen, inte den som kom för någon dag sedan utan den "gamla"? Jag hade sådant flyt att jag vann en iPod mini. Jag är väldigt nöjd med den, den fungerar kalas, men battertiden verkar inte vara 100 %. Jag kan bara lyssna i 4-5 timmar. Sen dör den. Kanske tar det en tid innan batteriet "kommer igång"?

Hur ska man göra med laddningarna? Försämrar man batteriet mycket om man laddar iPod:en när halva batteriet är kvar eller om man avbryter en laddning mitt i?

//NUmB

  • Medlem
  • 2005-03-08 20:42
Ursprungligen av NUmB:

Hur lång batteritid ska en iPod mini 4GB ha egentligen, inte den som kom för någon dag sedan utan den "gamla"? Jag hade sådant flyt att jag vann en iPod mini. Jag är väldigt nöjd med den, den fungerar kalas, men battertiden verkar inte vara 100 %. Jag kan bara lyssna i 4-5 timmar. Sen dör den. Kanske tar det en tid innan batteriet "kommer igång"?

Hur ska man göra med laddningarna? Försämrar man batteriet mycket om man laddar iPod:en när halva batteriet är kvar eller om man avbryter en laddning mitt i?

//NUmB

4 - 5 timmar är nog tyvärr va dom flesta får ur sin mini.. jag har ingen själv men det är vad jag har hört.

OT: Vilken tävling vann du!?!? Skulle va kul å vet

  • Medlem
  • 2005-03-08 21:27
Ursprungligen av MsB:

4 - 5 timmar är nog tyvärr va dom flesta får ur sin mini.. jag har ingen själv men det är vad jag har hört.

OT: Vilken tävling vann du!?!? Skulle va kul å vet

Ajdå, det är så illa alltså. Skillnad från min CD-Walkman från Sony som har en speltid på 60 timmar på två vanlig batterier... Men det är ju en helt annan produkt så det går ju inte att jämföra.

OT: Jag vann den i en butik i Malmö, kommer inte ihåg namnet... Det enda jag gjorde var att fylla i en blankett med min e-postadress, sen kom det ett mejl om att jag vunnit. iPod:en kom en vecka senare på posten! Kul.

//NUmB

1
Bevaka tråden