Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Nya Minin Packas upp

Tråden skapades och har fått 38 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2005-02-24 17:43

ska köpa en exakt likadan (blå), fast 6gb

  • Oregistrerad
  • 2005-02-25 16:02

väntar på min 4 gb silver den skickades tydligen idag från nederländerna, så den lär nog dyka upp på måndag )

  • Medlem
  • 2005-02-25 16:11
Ursprungligen av erict200:

väntar på min 4 gb silver den skickades tydligen idag från nederländerna, så den lär nog dyka upp på måndag )

Härligt! Jag får väl stå ut med min G3 ett tag till... (Jast den är iof grym!)

Jag beställde en blå 6gb nyss tog betalningssätt bankgiro.. men jag fattar inte riktigt.. ska jag gå till banken och betala in pengarna till det konto och referans nr jag fått eller kommer jag få betala när den levereras till mig? fattar ingenting när det gäller betalningar

  • Medlem
  • 2005-02-25 17:27

du ska betala, när de fått pengarna skickar de din ipod...

Ursprungligen av Polly:

du ska betala, när de fått pengarna skickar de din ipod...

okej ska betala så snart jag kan då

  • Medlem
  • 2005-02-26 13:39

När tror ni att jag får den levererad?

Hej beställde en mini i torsdags den skickades igår å på tnts trackinggrej står det så här:

26 feb 2005 01:24 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
26 feb 2005 01:01 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point
26 feb 2005 00:06 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 feb 2005 21:41 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 feb 2005 20:10 Eindhoven Consignment Received At Transit Point

när tror ni att den levereras till mig? det är ju helg nu iof så händer väl inte mer förrän på måndag?

  • Oregistrerad
  • 2005-02-26 14:55

Date Time Location Status
26 Feb 2005 00:07 Eindhoven Shipped From Originating Depot
25 Feb 2005 20:06 Arnhem Hub Consignment Passed Through Transit Point
25 Feb 2005 20:05 Arnhem Hub Consignment Received At Transit Point

så står det på min. beställde den i torsdags kväll

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-02-26 21:41

Får min rosa i morgon, den sitter på flyget från NY nu tillsamans med en itripmini...

Ursprungligen av adl:

Får min rosa i morgon, den sitter på flyget från NY nu tillsamans med en itripmini...

Det låter härligt.

Får jag fråga, varför en bild på en Passat?

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-02-27 10:54
Ursprungligen av minipod:

Det låter härligt.

Får jag fråga, varför en bild på en Passat?

Jag har samma avatar och användarnamn på flera forum..

  • Medlem
  • Solna
  • 2005-02-27 23:43

Så har man fått hem sin rosa 6GB iPod mini och iTrip mini. Bifogar några bilder från upp packningen.

Sweet!
Me want!

Ursprungligen av minipod:

Sweet!
Me want!

Mee tooo! ='(

Fan, blev medlem häromdan och har redan planer på att avregga mig och aldrig besöka sidan mer...´ju fler bilder på ipod mini man ser desto mer sugen blir man...!!!

Ursprungligen av DessitEgol:

Mee tooo! ='(

Fan, blev medlem häromdan och har redan planer på att avregga mig och aldrig besöka sidan mer...´ju fler bilder på ipod mini man ser desto mer sugen blir man...!!!

I say.

Get one!
Du kommer inte ångra dig.

Ursprungligen av minipod:

I say.

Get one!
Du kommer inte ångra dig.

Hehe jag beställde/betalde i fredags! Men grejjen att det ska ta så förb..... lång tid att få det...vill ju också få det efter ett par dar =( hehe...

Beställde en 6GB ipod mini i onsdags klockan 17, och i fredags kl 10 knackade budet på dörren! Kan säga att jag är mycket nöjd med den leveranstiden med tanke på att det enligt mecenat apple store skulle ta minst 5 dagar...

Ursprungligen av DessitEgol:

Hehe jag beställde/betalde i fredags! Men grejjen att det ska ta så förb..... lång tid att få det...vill ju också få det efter ett par dar =( hehe...

Du är inte ensam :D, kan du se status på din? det enda jag kan se är att de är "shipped"

Ursprungligen av Big ab:

Du är inte ensam :D, kan du se status på din? det enda jag kan se är att de är "shipped"

Min står fortfarande på "Under Review"...

  • Oregistrerad
  • 2005-02-28 09:43

Min kommer nu på förmiddagen enl TNT

  • Medlem
  • 2005-02-28 22:52

Fan vad snygg den rosa är jämfört med den tidigare modellen, jag läääängtar !

Fick min nyss..
kan skåda 2 kosmetiska förändringar på min silver. Displayen är inte lika nersänkt längre, och känns skarpare!?
Det står 6GB på baksidan. Kartongen är ubersnygg!.. Det är väl allt..

Men det är i användandet som det märks. 1650 låtar i en mini känns mäktigt, och det bästa av allt.. Batteriet. Oj vad det håller!
Lekt med den med belysning, music quiz, spelat låtar konstant på hög volym, fepplat, spolar.. etc etc. i nästan 2 timmar. Batteriet har inte flyttat sig en pixel i mätaren än.
Min "gamla" 4gb hade varit halvfull vid detta laget. (vid detta icke rekommenderbara bruk)

  • Medlem
  • Bollnäs
  • 2005-03-01 09:25

Beställde min i fredags, tnt (eller snarare deras lokala bud) ska komma ut med den efter lunch idag

snabbt som attan om man frågar mig..

Beställde min också i fredags ringde tnt och de sa att jag skulle ha den innan kl 12 lunchtid....

  • Medlem
  • 2005-03-01 10:39

Beställde min i tisdags har fortfarande inte fått något besked från tnt, I lördags lämnade den fabriken iaf.

Det verkar som om man har graverat sin iPod så skickar dom den från Kina. Jag beställde min i onsdagskväll och den gick från fabrik i lördagskväll. Tyvärr är inte trackingen uppdaterad sen i söndags. (http://www.apecode.com/appletrack/)

Man är ju så himla sugen...

fattar inte vilket nummer man ska knappa in på appletrack för att se statusen på sin ipod.. hittar inget sånt nummer, varken i orderbekräftelsen lr order statusen på apple store..

Ursprungligen av andresito:

fattar inte vilket nummer man ska knappa in på appletrack för att se statusen på sin ipod.. hittar inget sånt nummer, varken i orderbekräftelsen lr order statusen på apple store..

Appletrack verkar bara gälla om den e skickad från asien, är den skickad från holland är nog tnt:s sida bäst..

Appletrack gäller bara om det inte gå att hitta på TNT:s sida om jag förstår det rätt. Nummret är de första 10 siffrorna i tracking nummret som du hittar på sidan från länken i leveransmeddelandet från Apple.

Bevaka tråden