Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Favoritartisten på eran iPod!

Tråden skapades och har fått 108 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 22:58

Jag undrar vilken artist/artister ni gillar bäst på eran iPod?

Mina bidrag just nu är :

"The Tough Alliance" Dom gör musik som jag tycker är härlig och speciell.

"Jimmy Eat World" Bra låtar som man snabbt börjar gilla.

//Jakob

  • Medlem
  • 2005-02-03 02:36

Opeth, världens bästa band.

Säger bara Kent.

Kent äger

  • Medlem
  • 2005-02-09 15:48

His infernal majesty a.k.a HIM

Oasis, Josh Groban, Ronan Keating och Stefan Andersson

i nuläget säger jag nog Chemical Brothers. nya skivan rockar

Ursprungligen av Sloppy Joe:

i nuläget säger jag nog Chemical Brothers. nya skivan rockar

Håller med. Chemicals nya är så tung så tung

Sunshine, Joy Division, Sonic Youth, Fugazi, Shellac, Year future, The VSS, Hot Snakes

Rammstein är min favorit sen kommer Sum 41.

  • Medlem
  • 2005-02-13 22:26

Helt klart Alphaville och Human League

The Killers, Green Day, Kent, Metallica, Led Zeppelin... m.m. listan kan bli väldigt lång.

Vad tycker ni om Kents nya singel (Max 500)?

I dagens läge så tar nog Zion-I hem den utmärkelsen, med Jurassic 5 på en stark andraplats.

Ursprungligen av iPod_sebbe:

The Killers, Green Day, Kent, Metallica, Led Zeppelin... m.m. listan kan bli väldigt lång.

Vad tycker ni om Kents nya singel (Max 500)?

Max 500 är riktigt bra! Så fort jag hörde den gick jag in på ginza och beställde nya skivan som kommer 15/3

Jeff Buckley, Damien Rice, Josh Rouse, Nick Cave, Smashing Pumpkins och Placebo.

De var väl skälet till att man började tillverka ipod?

  • Medlem
  • 2005-02-20 10:13

Michael Jackson...after all.

Bland 777 låtar är väl den dominerande Michael Jackson så jag får väl säga han i denna fråga. Men har så mycket blandad grym musik så det är svårt. Är man allätare så är man!

Kents nya singel är bland det bästa de gjort!!
Men iofs, allt är bra med Kent förutom deras Vapen & Ammunition platta, den var för komersiell för mitt tycke och smak...

Annars så spelas Jennifer Lopez nya skiva rebirth flitigt, svårt att hitta en skiva där alla låtar är grymt bra.

Men men, bland 3200 låtar är det svårt att välja

Har ingen iPod änn, men ska snart få det, har redan förberret låtarna så det blir:
Medina,(Kommer också fån tunisien så det är roligt med att lyssna på låtar som andra från samma land har gjort!)
Evenescense(Vet inte riktigt hur det stavas, gruppen är riktigt bra, har lyssnat på dom länge nu!)
Green day
Natasha Bedinfield
Gwen steffani
Magnus uggla...
Okej, jag kanske har den konstigaste musik smaken, eller blandningen med andra ord här, tror jag.

Cradle of filth är faktiskt en riktigt skön grupp, annars lyssnar jag på det mesta inom metal.
Edguy, Epica, Soilwork, Nile, Kamelot.
Listan kan göras lång, men det orkar jag inte, har nog med andra ord ingen "favorit", man lyssnar på det man känner för för tillfället.

Deras FF platta?
Du verkar inbiten!
lol..

Favorit?
Uggla, provocera mera!

Ursprungligen av minipod:

Deras FF platta?
Du verkar inbiten!
lol..

Favorit?
Uggla, provocera mera!

Ber sååå hemskt mycket om ursäkt...
Ibland tar känslan för de dåliga låtarna över...
Skivan heter ju självklart vapen & ammunition

cheers!

  • Oregistrerad
  • 2005-02-20 23:45

Kent är för kent

Max 500.

Var en besvikelse. Men va fan. Det är ju bara jag. Och jag gillar ju Snook så

//C

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-02-21 08:24
Ursprungligen av Archduk3:

Max 500.

Var en besvikelse.//C

Åter igen måste jag hålla med dig... börjar bli trött på att tycka likadant

  • Oregistrerad
  • 2005-02-21 08:29
Ursprungligen av kainen:

Åter igen måste jag hålla med dig... börjar bli trött på att tycka likadant

Lär dig meningen "Calle har rätt"

Så slipper du det

//C

The Donnas och Hellacopters är garanterat de mest spelade artisterna i min iPod. Jag rekommenderar verkligen The Donnas "Spend the night" till alla som gillar rock och missat detta eminenta band

Timbuktu rockar alltid! Hans nya album är okey med.
Andra rockande band: Depeche Mode (orginal & remixer), Soundtrack of our Lievs (!!!), och för det lugna örat rekomenderar jag Kings of Convenience,

Velvet Revolver, Guns N´ Roses (live era 87-92 och greatest hits) och In Flames lyssnar jag mest på just nu i ipoden.

Känner på mig att prodigys nya kommer att bli lite av en favorit när ipoden kommer.. Skivan har fått dåliga recensioner men den är absolut värd att kolla in, om man tycker sådan typ av musik..

  • Medlem
  • 2005-02-27 16:25

Deportees, Travis, Oasis, Red Hot Chili Peppers, Popsicle, Brainpool, U2, Keane, Steriogram

Är la det som gäller i min pod just nu

  • Medlem
  • 2005-02-28 23:34

Min idol...

Timbuktu är fortfarande min idol oavsätt om musiken spelas i stereon lr i iPoden.. nu är det skönt. vart man än är.. fick faktist min iPod idag.

fy fan vilken svår fråga, hmmm beror ju lite på vad fr humör man är på men tsunami bomb rockar röven av det mesta, men så lyssas det på bo kaspers ibland så..

Bevaka tråden