Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

rekord.. såg 3 ipod mini på 1 minut

Tråden skapades och har fått 26 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

satt på bussen och såg tre med ipod mini silver och alla hade dom framme i handen.. jävligt coolt iom att allt hände inom mindre än 1 minut

iPod är en religion som växer sig allt starkare

  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 16:03
Ursprungligen av erreth:

satt på bussen och såg tre med ipod mini silver och alla hade dom framme i handen.. jävligt coolt iom att allt hände inom mindre än 1 minut

Hände ungefär samma sak för mig när jag satt på bussen, fast jag såg att de hade iPod på lurarna och på att de drog upp den ur fickan ibland. När jag klev av bussen så var det en som gick förbi med iPod....
med andra ord iPod är populär!

Ursprungligen av pite_jacke:

Hände ungefär samma sak för mig när jag satt på bussen, fast jag såg att de hade iPod på lurarna och på att de drog upp den ur fickan ibland. När jag klev av bussen så var det en som gick förbi med iPod....
med andra ord iPod är populär!

När skolan började efter sommarn var jag i princip ensam med min iPod.. Nu har säkert 30-40 elever olika sorters iPods.. det kallar ja tillväxt...Dock är de flesta minisar..

satt i en soffa i min skola och efter ca 20 sekunder så var det en grön, en blå, en rosa, och en silver mini framme varav två har jag lyckas få över :rolleyes:

  • Medlem
  • 2005-02-02 19:25

snart har alla ipod!!:D och då kommer det bli som i bbc's video med vad som händer om ipodarna tar över jorden;)

  • Oregistrerad
  • 2005-02-02 22:16

Med tillskottet iPod mini så tror jag Apple ökade sin försäljning väldigt mkt.

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 08:04
Ursprungligen av alal:

snart har alla ipod!!:D och då kommer det bli som i bbc's video med vad som händer om ipodarna tar över jorden;)

Vad händer om ipodarna tar över jorden?

/Fabian

  • Oregistrerad
  • 2005-02-03 21:47
Ursprungligen av Fabian:

Vad händer om ipodarna tar över jorden?

/Fabian

Det här händer då!

  • Medlem
  • 2005-02-03 22:45

hehe galet najs film

  • Medlem
  • 2005-02-04 18:52
Ursprungligen av Polly:

hehe galet najs film

den e sjukt bra:D... jag gillar hörlurarna i gelé:p

  • Medlem
  • 2005-02-12 15:42

åtmistonne 5 av 22 elever i min klass har en iPod... nu har jag hållt i

iPod Shuffle
iPod g1
iPod g3
iPod g4
iPod Mini

man ser ju dem hela tiden..

  • Medlem
  • Skellefteå
  • 2005-02-13 17:37

Trevligt!

Här är det bara jag och min sambo som har iPod.

Men föhoppnings vis finns det fler iPod ägare här i Skellefteå

I min klass har alla utom 4 killar en iPod...

  • Medlem
  • 2005-02-16 19:43

vadå då, min farsa kom hem från Libanon igår med 15st ipod 20gb till mig, dom är skitbilliga där. Dom är mycket bättre också, dom är fräckare där också. Dom är mycket bättre dom från libanon. Asså min pappa sa här får du 20 ipod, skitfräcka och dom är MYCKET bättre än dom.

  • Medlem
  • 2005-02-16 20:54
Ursprungligen av fette:

vadå då, min farsa kom hem från Libanon igår med 15st ipod 20gb till mig, dom är skitbilliga där. Dom är mycket bättre också, dom är fräckare där också. Dom är mycket bättre dom från libanon. Asså min pappa sa här får du 20 ipod, skitfräcka och dom är MYCKET bättre än dom.

Öhhh............. :rolleyes: skulle det va kul eller? Haha eller?

  • Medlem
  • 2005-02-16 21:22

ja, det var jävligt kul när farsan kom hem med typ 20 ipods så jag har sett ganska många ipodar på en gång, ja

  • Oregistrerad
  • 2005-02-16 23:45
Ursprungligen av fette:

ja, det var jävligt kul när farsan kom hem med typ 20 ipods så jag har sett ganska många ipodar på en gång, ja

Sjukt rolig humor du har fette

Ursprungligen av MagCar:

Här är det bara jag och min sambo som har iPod.

Men föhoppnings vis finns det fler iPod ägare här i Skellefteå

hahaha, jag bor på halv tid i skelefteå så ni e inte ensamma med ipod där

Ooh, det börjar bli överdrivet, snart får man väl köpa en iMac och gå runt med i handen för att överträffa alla.

två som ja känner har ipod mini och ja sen har en kompis en ipod u2.....Men ja först bland de

ipod mini är den näst mest eftersökta produkten på pricerunner.com

Jag tycker inte att man ska kalla Ipod shuffle för en "riktig" Ipod. Den saknar liksom det där elementära som den hederliga Ipoden + Ipod Mini´n har.

  • Medlem
  • Täby
  • 2005-02-15 07:40

Om man lyckas gå på t-centralen i sthlm utan att se en enda iPod så är man blind! hehe... satt på t-banan igår (åkte förbi stationen) och såg typ 5 personer som gick förbi med dessa vita lurar i öronen :)... satt o lyssnade på min också hehe

men liksom det blir ju lite jobbigt när dom flästa börjar skaffa ipod's för då kan man liksom inte skryta så mkt:( haha
satt på bussen på väg hem för nån dag sen så var den e gammal tant jag satt brevid som kanske var 65-70år som drog fram en ipod photo:S sen satt hon med lee jeans peak tröja och en canada goose:S och ett par lacoste skor..
jag fattade noll:P

  • Oregistrerad
  • 2005-02-15 21:42

Min skola slår allt. Antingen har du iPod. Eller inget.

Och det är en medieskola....så

//C

  • Medlem
  • 2005-02-16 06:49

Det var ett supportforum det här... Inga jävla töntiga undersökningar om vem som har en iPod eller inte. Tror inte att det går att få alla i hela Sverige att skapa ett eget inlägg här och berätta hur BRA och COOL just deras iPod:s är!?
Det är ett supportforum det här och ingen plats för världsviktiga undersökningar.
Lämna töntiga undersökningar och spekulationer åt kvällspressen, de klarar sig så bra själva! Jag lovar!
Lägg ner nu! Annars ska jag starta en tråd om vem som har de skitigaste kalsongerna eller vems skor som luktar värst... Eller nåt annat viktigt ämne som är lika OT!

1
Bevaka tråden