Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

fm-radio till ipod mini från Apple?!?

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej,

Jag var inne på inLife igår och frågade om det fanns någon fm-radio till ipod mini. Jag fick svaret att Apple själva har valt att tillverka en och att den skulle komma in om 2-3 veckor och priset skulle vara 565 kr. Nu när jag letar på apple.com eller ipod-sajter så har jag inte hittat någon info eller bild på radion...(den ska sättas ovanpå ipod...ungefär som itrip osv) någon som vet något om apples fm-radio eller har någon på inLife ätit någon olämplig svamp på sistone?

mvh/Tobbe

  • Oregistrerad
  • 2005-01-25 16:02
Ursprungligen av Tobbe S:

Hej,

Jag var inne på inLife igår och frågade om det fanns någon fm-radio till ipod mini. Jag fick svaret att Apple själva har valt att tillverka en och att den skulle komma in om 2-3 veckor och priset skulle vara 565 kr. Nu när jag letar på apple.com eller ipod-sajter så har jag inte hittat någon info eller bild på radion...(den ska sättas ovanpå ipod...ungefär som itrip osv) någon som vet något om apples fm-radio eller har någon på inLife ätit någon olämplig svamp på sistone?

mvh/Tobbe

Vore kul med radio så att man skulle kunna spela in på iPoden, men 565kr är alldeles för mycket enligt mig. Har själv inte hört någonting om detta så jag kan inte svara på så mycket av dina frågor. Inlife kan ju ha fel, men det är konstigt att de vet det. Men att det inte står någonting om den på Apple eller så.

Fast det ska kanske bli en överraskning!

1
Bevaka tråden