Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Jag behöver råd

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Min kompis stack igår till Kanada o kommer tillbaka om 10 dagar. Frågan nu är om jag ska beställa nått av honom? Dollarn är ju ganska billig där..

Skulle man beställa en iPod Photo 60 av honom så skulle man spara 2000 kr typ. Det är ganska mkt, men 4200 är ändå mkt pengar för en sån.

Jag har en iPod 40G, som jag köpte förr-förra veckan. O jag har beställt iTrip o lite annat kul från theIstore.

Hm.. hur skulle ni göra?

En iPod Photo och tjäna 2000 kr är ganska bra..
Om du behöver det så är det en grym deal..

Men du har ju en ny iPod så nu blev det jobbigt, sälj/lämna tillbaka den först, fast fort, och be din kompis att köpa en 60 gb, det hade jag gjort..

Ursprungligen av minipod:

En iPod Photo och tjäna 2000 kr är ganska bra..
Om du behöver det så är det en grym deal..

Kan man verkligen tjäna 2000 kr om man köper den? Man kanske sparar 2000...? :rolleyes:

Ursprungligen av kentarell:

Kan man verkligen tjäna 2000 kr om man köper den? Man kanske sparar 2000...? :rolleyes:

Inga kent forum fasoner här.

Men du har så rätt så

Behöver o behöver... behovet skapas efter

Man kan ju kanske sälja den annars o tjäna pengar på det. annars sparar jag bara pengar.

Har svårt att bestämma mig...

Vet inte vilken spelare jag ska köpa ?..
Ipod 20GB eller Creative Zen Micro..??

Tips någon??

Tänkte be min kompis köpa en nu. .. fast nu funderar jag på att köpa appleCare till den oxå. den kostar bara 490kr i Kanada. den funkar väl här oxå?

Reggar man appleCaren mot den iPoden i efterhand eller hur funkar det?

1
Bevaka tråden