Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Audio-Technica ATH-CM3, ngt att ha?

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • 2004-12-29 11:02

Var några timmar ifrån att köpa ett par vita EX71 igår, då jag upptäckte följande lur, Audio-Technica ATH-CM3 på Audiocubes. Den verkar perfekt för mig, den är inte helt sluten, vill ju fortfarande kunna höra lite runt om mig. Den är heller inte för dyr, runt 470 kronor med frakt därifrån.

Så, någon som har en rescension på dessa liggandes får den mer än gärna visa den!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-29 13:11

Lurarna är ganska nya så det verkar inte finnas så mkt att hitta. Finne en kund på AudioCubes som "minirecenserat" dem och han verkar ju tycka om dem

  • Medlem
  • 2004-12-29 16:26

Mm, läste den. Gav inte så mkt information. Men ska nog ta och beställa ett par, rejält snygga är dem iaf.

Hur är märket Audio-Technica i övrigt, gör de bra grejer?

dom ser tom. ut o vara klenare än orginallurarna... ja skulle inte slänga ut så mycke pengar som dom kostar

  • Medlem
  • 2004-12-30 11:11
Ursprungligen av skummis:

dom ser tom. ut o vara klenare än orginallurarna... ja skulle inte slänga ut så mycke pengar som dom kostar

Men känns som om märket ska vara bra och killen som testat dem verkade imponerad. Väntar kanske ett tag till då...

1
Bevaka tråden