Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köksradio med Ipod mini

Tråden skapades och har fått 35 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • 2004-12-21 17:09

Så nu är julafton nära! Funderar på att ge mig själv en Tivoli model two i julklapp! :rolleyes:
Men då kommer den oundvikliga frågan: var är den billigast i Stockholm? Vill helst köpa över disk då allt jag köper har en förmåga att sluta fungera nån vecka innan garantin går ut. Så! Ge mig massor med bra förslag...

  • Medlem
  • 2004-12-22 19:18

Shit asså!
Jag har nog blivit religös tror jag. Hur kan så små högtalare ge så bra ljud? :rolleyes:
Är HELNÖJD än så länge! Så ett tips till er som eventuellt funderar på att köpa en! Slå till! Det låter dyrt, men jag kan försäkra om att den är värd varenda krona!
(model two)

Ursprungligen av Dalle:

Shit asså!
Jag har nog blivit religös tror jag. Hur kan så små högtalare ge så bra ljud? :rolleyes:
Är HELNÖJD än så länge! Så ett tips till er som eventuellt funderar på att köpa en! Slå till! Det låter dyrt, men jag kan försäkra om att den är värd varenda krona!
(model two)

Vicken färg valde du?

  • Medlem
  • 2004-12-23 17:12
Ursprungligen av SixtenStolpskott:

Vicken färg valde du?

Klassisk valnöt tror jag den hette. Funderar på en subwoofer också, men vet inte riktigt om det är värt pengarna. Det är ju ganska bra bas i den redan för att stå i köket...

Ursprungligen av Dalle:

Klassisk valnöt tror jag den hette. Funderar på en subwoofer också, men vet inte riktigt om det är värt pengarna. Det är ju ganska bra bas i den redan för att stå i köket...

Samma färg som jag har. Visst blev det roligare att diska!
Provlyssnade en sub i butik men ser ingen som helst anledning att köpa en sådan. Tycker inte den tillför mycket. Får ju tillräcklig bas ändå... Dessutom vet jag inte riktigt var jag skulle få plats med den

mvh

Jag fick en Pal av min pappa i konfa present. Den plus min mini är en otroligt bra kombo, vääldigt bra ljud. Plus att du kan ju ta med dig den typ överallt

Bevaka tråden