Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Tjo!

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har varit faschinerad utav ipod sedan den kom, drömde om en 5gigs G1a... dock var priset inte överkommligt plus att stödet för windows var la sådär ( om jag inte minns fel )

Efter att prövat en rad olika mp3spelare på marknaden sen dess; Allt från en fräck Qtek med inbyggd mp3spelare, till en skabbig JOS...

Så äntligen tog jag mig i kragen igår och beställde mig en ipod 20gig 4G, en mini samt lite annat tjaffs... ( bunkrar upp med fräscha mp3or tills dess! )

Pluggar för övrig på Chalmers, datavetenskapliga programmet, och har märkt att en fet musikspelare kan förgylla tidiga måndagar fyllda med oändligt tråkiga föreläsningar
mmm, längtar redan tills nästa tentaperiod med måååånga timmars musiklyssnade och självklart plugg!

Nä, sleeptime nu, linjär algebra står på schemat!

Over and out - .:d^_^b:.

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 00:14
Ursprungligen av nasdaq:

Har varit faschinerad utav ipod sedan den kom, drömde om en 5gigs G1a... dock var priset inte överkommligt plus att stödet för windows var la sådär ( om jag inte minns fel )

Efter att prövat en rad olika mp3spelare på marknaden sen dess; Allt från en fräck Qtek med inbyggd mp3spelare, till en skabbig JOS...

Så äntligen tog jag mig i kragen igår och beställde mig en ipod 20gig 4G, en mini samt lite annat tjaffs... ( bunkrar upp med fräscha mp3or tills dess! )

Pluggar för övrig på Chalmers, datavetenskapliga programmet, och har märkt att en fet musikspelare kan förgylla tidiga måndagar fyllda med oändligt tråkiga föreläsningar
mmm, längtar redan tills nästa tentaperiod med måååånga timmars musiklyssnade och självklart plugg!

Nä, sleeptime nu, linjär algebra står på schemat!

Over and out - .:d^_^b:.

Välkommen

  • Oregistrerad
  • 2004-12-16 09:37

Välkommen välkommen Trevligt med fler frälsta

Plugg och musik, finns det något bättre? Linjär algebra är trevligt.

Välkommen!

Ursprungligen av Erik Svansbo:

Plugg och musik, finns det något bättre? Linjär algebra är trevligt.

Välkommen!

Tackar för välkommnandet av er alla!

Dock vill jag inte påstå att linjär algebra är kul... Gauss-eliminitation, Otrogonala satser, Transponat och allämnt jobbiga matriser, är jag tyvärr ingen stor fan av :rolleyes:
Tur att andra är det, annars hade vi knappast sett ipod i dagens läge

1
Bevaka tråden