Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Hejsan

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Tjenare, Jag heter Tobias Johansson, är 15år och kommer från Borås.
Jag har haft ett flertal mp3 spelare innan och nu är det tänkt att jag ska satsa på en ipod. Jag ska köpa en nu efter jul och jag kolla in här första gången för att kolla om det fanns något bra att veta om den, men ni alla verkar ju posetiva.

Ni kanske känner igen mig om ni hänger på pcgamers forum, om ni inte gör det så kan det vara svårt. Gör inte så mycket annat på internet faktiskt ^^

Jag hoppas jag ska trivas båda här och med min nya iPod, och om det är några frågor är det bara ställa dom.

På återseende på forumet

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 14:11

ifall du tänkt att lyssna jättelänge utan att ladda den är den kanskei nte den bästa, batteriet håller i 8h tror jag.

annars ären underbar

Hallå Tobacca. Jag tycker du gör helt rätt som satsar på ipoden! Nackdelen tycker jag har varit batteriet, men nu efter ett byte så är den lika fin som för ett år sedan!

Skriv när du äntligen skaffat din lilla skönhet!

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 14:57

Välkommen, välkommen!

Tackar för välkommnandet.

Det jag framför allt ska ha min ipod till är att lyssna i skolan, vilket blir ca. 6h per dag, så jag ska nog klara mig

P.S Fyller 15 om några dagar, därför jag skrev att jag var 15

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 16:58

om man tänker efter shiit vad unga de flesta som e här är som sagt dagens generation

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 17:23

Jag är 22

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 17:38
Ursprungligen av raZmus:

Jag är 22

hahaha ok

  • Medlem
  • 2004-12-12 18:19

ja e 13

Välkommen!

Hoppas att du kommer att trivas

Mvh Olof

  • Oregistrerad
  • 2004-12-12 18:46

17 om några dagar

1
Bevaka tråden