Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sämsta låten på din iPod

Tråden skapades och har fått 107 svar. Det senaste inlägget skrevs .

Man måste såklart vara lite speciell så jag gör en sämsta låt-tråd.

Vilka bottennapp har ni råkat lägga in på eran iPod?

  • Medlem
  • 2004-11-29 13:13

Helt klart Beyonce med Work it out ellet Crazy in love. Tokraderade dessa snbbt som ögat.

  • Oregistrerad
  • 2004-11-29 13:16

Billy Ocean - Love really hurts without you

//C

  • Oregistrerad
  • 2004-11-29 17:46

Ulf Lundell - Öppna Landskap

Lätt Black Eyed Peas - shut up

många mobbar mej för jag har Eloise med Arvingarna i min ipod men den rockar fan

  • Oregistrerad
  • 2004-11-29 23:41
Ursprungligen av erreth:

många mobbar mej för jag har Eloise med Arvingarna i min ipod men den rockar fan

jag försstår det

för övrigt är Shut up en grym låt

//C

Ursprungligen av erreth:

många mobbar mej för jag har Eloise med Arvingarna i min ipod men den rockar fan

aaaahahaha.......

jäkla korkad tråd för övrigt... varför skulle man lägga in låtar man tycker är dåliga på sin ipod??
Jag har då absolut inga låtar jag tycker är dåliga på poden...

  • Oregistrerad
  • 2004-11-30 01:31

hm

Ursprungligen av skummis:

aaaahahaha.......

jäkla korkad tråd för övrigt... varför skulle man lägga in låtar man tycker är dåliga på sin ipod??
Jag har då absolut inga låtar jag tycker är dåliga på poden...

Om man tar upp det som är bra, tar man också upp det dåliga. tycker jag

//C

  • Medlem
  • 2004-11-30 12:22
Ursprungligen av skummis:

aaaahahaha.......

jäkla korkad tråd för övrigt... varför skulle man lägga in låtar man tycker är dåliga på sin ipod??
Jag har då absolut inga låtar jag tycker är dåliga på poden...

Detta är inte en korkad tråd; alla har väl gillat en låt som man snabbt lyssnat sönder eller trodde skulle växa med antalet lyssningar, men som inte gjorde det utan fortfarande var halvbra. Eller?

Ursprungligen av Fexe:

Detta är inte en korkad tråd; alla har väl gillat en låt som man snabbt lyssnat sönder eller trodde skulle växa med antalet lyssningar, men som inte gjorde det utan fortfarande var halvbra. Eller?

jo... men bara för att man är trött på en låt är den låten dålig då ? det anser inte jag... man behöver bara vila från den :rolleyes:

Ursprungligen av skummis:

aaaahahaha.......

jäkla korkad tråd för övrigt... varför skulle man lägga in låtar man tycker är dåliga på sin ipod??
Jag har då absolut inga låtar jag tycker är dåliga på poden...

seriöst, det är ju det som är det roliga, att ha lite skitmusik. dessutom så är det bra att ha lite olika musik, även sån man själv inte lyssnar på, det är bra på fester där man som jag alltid tar över musiken med en aux sladd och ipoden, haha, det knäcker!

Ursprungligen av skummis:

aaaahahaha.......

jäkla korkad tråd för övrigt... varför skulle man lägga in låtar man tycker är dåliga på sin ipod??
Jag har då absolut inga låtar jag tycker är dåliga på poden...

För att man kanske lägger in en skiva som man ska lyssna på och sedan upptäcker att den är skit? Ta senaste Queens of the stone age-skivan som exempel, efter två lyssningar så upptäckte jag att det bara var singeln som håll. Alltså fick resten se sig raderade.

Men den sämsta låten jag har lagt in måste nog vara Tiga and Zyntherius - Sunglasses at night (Damoks vs morison remix) nån slags jävla hardcoretechnoremix eller nåt. Sanslöst dåligt, höll fan på att hoppa av tunnelbanesätet när den gick på i lurarna.

  • Medlem
  • 2004-11-29 23:26

inte vet jag, jag lyssnar inte på musik jag inte gillar.. de e säkert nån trance låt som ligger skräpande

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2005-01-27 15:39
Ursprungligen av Sekhu:

inte vet jag, jag lyssnar inte på musik jag inte gillar.. de e säkert nån trance låt som ligger skräpande

Trance Dance....... ja de var riktigt dåliga.... de såg jag i London....

You gonna get it!!!

Det skulle väl vara disney dags - flygplan. Gillar iofs den låten och har inte lyssnat igenom allt på ipoden, så jag har nog många andra som är sämre...

thin lizzy - dont belive a word:P

Ursprungligen av Orginel:

thin lizzy - dont belive a word:P

VAAAAAAA????

Den e ju råbra, eller vänta jag har ju bara Live and Dangerous versionen där den är snabb.
Har du ballad skiten?

  • Oregistrerad
  • 2004-11-30 19:26

t-röd - jag är en tönt som spelar Counter Strike!

Ursprungligen av lukke:

t-röd - jag är en tönt som spelar Counter Strike!

haha, den aeger!

Ursprungligen av Fatale:

haha, den aeger!

haha nä fy fan. den är nog min sämsta också!

  • Medlem
  • Värmdö
  • 2005-01-27 15:43
Ursprungligen av lukke:

t-röd - jag är en tönt som spelar Counter Strike!

vad menar du? t-röd?
grupp?låt?spel?grogg? :rolleyes:

Cs techno remix var ett riktigt bottennapp som jag tog bort direkt

50 Cent - Rotten Apple,

måste vara den sämsta låten jag har.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2004-12-06 15:15

Lukke, T-röd är bäst!

Bara för att man har en sämsta låt i ipoden betyder det ju inte att låten ifråga är dålig. Om jag tex. ska rangordna mina favoriträtter, Spagetti m. köttfärsås och Pizza, så kanske jag tycker sämst om Pizza. För den delen behöver jag ju inte tycka att Pizza smakar illa, tvärtom den ligger ju tvåa på min favoritlista, men nåt måste man ju i alla fall tycka sämst om och i detta fall är det pizza... Vill man fördjupa sig i ämnet så kan man ta en kurs, på något universitet eller högskola, i beslutsteori. Där får man lära sig allt om preferenser... ; )

ja, och så kan man ju vara ett jävla pretto också och aldrig låta fantaisn flöda.

klart man har en och annan dålig låt!

stick till nåt filosofi forum istället!

Haha
Jag trodde att man vid 17-års ålder tillhörde den ironiska generationen, kanske inte....
Låter man fantasin flöda om man stoppar in några dåliga låtar? Bra fantasi...

Dååligtt !

Ursprungligen av Fatale:

Man måste såklart vara lite speciell så jag gör en sämsta låt-tråd.

Vilka bottennapp har ni råkat lägga in på eran iPod?

De måste vara Rockfolket med Burken : Hey, Baberiba,
den låten är så jä...la dålig att den är bra.
ROCK ON

Jag har av någon anledning Toto's Africa på min iPod... det är en av de sämsta låtar som gjorts. Förutom alla andra låtar av Toto.

Bevaka tråden