Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa ipod i kina?

Tråden skapades och har fått 11 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Farsan ska till Kina imorgon och jag undrar om någon vet hur det är att köpa en ipod där. Pris, äkthet, garantier osv.

Tacksam för svar

//Christian

  • Medlem
  • 2004-11-25 17:26

Äkta är dom nog
Garantin är väll "world-wide"
Rätt billiga kan jag tänka mig

Ursprungligen av MsB:

Äkta är dom nog
Garantin är väll "world-wide"
Rätt billiga kan jag tänka mig

Låter bra, hur e det med spåket? Kan man ställa in svenska i menyer osv?

  • Medlem
  • 2004-11-25 17:30

Jag är inte säker... men jag tror att det ska gå

(Har inte provat själv)

billigt

En 40 gb Ipod kostar 2500 kr i hong kong, Så man tjänar ju en del.
Är det säkert att det e världsgaranti på grejerna? Och nån borde ju veta om man kan fixa svenska menyer..

//Christian

Ursprungligen av dovvan:

En 40 gb Ipod kostar 2500 kr i hong kong, Så man tjänar ju en del.
Är det säkert att det e världsgaranti på grejerna? Och nån borde ju veta om man kan fixa svenska menyer..

//Christian

Jag har själv köpt min 4G 20GB iPod i Kina. Fick betala 2700CNY eller vad det heter. I alla iPods som säljs finns redan de flesta språk inlagda, svenska är ett av dess språk. Kvitto jag fick såg väl närmast ut som ett skithuspapper men det ska nog inte vara några problem om du ska lämna in den.

/Hugo

  • Medlem
  • Lund
  • 2004-11-25 17:52

Köpte en 40Gb i Hongkong för en vecka sen. Kostade 2800 i svenska kr. Garantin gäller i sverige om man har ett kvitto, spelar ingen roll var man köpt den. Registrerar men den sen på Appels hemsida så har man inga problem alls.
Alla iPods som säljs är samma, det enda som skiljer är elkontakten.

Köpte en mini till en kompis också, 1700:-. Hade man tagit det i sverige så skulle nog alla ha en.

Tack

Tack för alla svar, blir nog en 40 gb isf.

//Christian

  • Medlem
  • 2004-11-26 08:45
Ursprungligen av dovvan:

Farsan ska till Kina imorgon och jag undrar om någon vet hur det är att köpa en ipod där. Pris, äkthet, garantier osv.

Tacksam för svar

//Christian

Köpte en 20GB i Hong Kong härom veckan. iPods finns överallt. Kolla på Apples Hong Kong-hemsida och titta under where to buy. Dom är schyssta butiker och lika billiga, ingen risk att det är fejk i alla fall. www.appleclub.com.hk

Svenska menyer går att ställa in, garantin gäller osv.

/U

Men hur ere me installitions skivan då. efetrsom itunes e på svenska när dom e köpta i sverige. hur e d dårå?

Ursprungligen av Orginel:

Men hur ere me installitions skivan då. efetrsom itunes e på svenska när dom e köpta i sverige. hur e d dårå?

itunes är gratis att ladda ner...

Va fiint

1
Bevaka tråden