Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

dålig kvalité på iTripen

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-11-06 13:05

jag tycker att de borda ha varit bättre kvalité på plastgrunkan då den känns dålig när man håller i den! men ljudet är helt ok!

  • Medlem
  • 2004-11-06 16:53

Ok... Tycker min iTrip mini är helt ok, kanske inte 100% passform, liten glipa emellan men det är absolut inget jag stör mig på. Förstår inte helt syftet med den här tråden.

Jag har drabbats av dålig kvalitet också. Min första iTrip som jag köpte från Macoteket tystnade plötsligt i ena kanalen. Macoteket bytte ut den utan prut, men jag hade en vansinnig tur för de hann precis skicka ut ersättaren när PTS samma dag knackade på dörren och stoppade försäljningen...
För någon vecka sedan la även den andra iTripen av. Denna gång blev det helt tyst. Dioden lyser, den sänder bärvåg hör man för det blir tyst på radion men musiken saknas... Åter till Macoteket, denna gång med kreditering eftersom de inte får skicka ut nya.
Som tur var fick jag nys om att en vän i USA hade köpt en iTrip men aldrig använt den, så han la den i ett vadderat kuvert och skickade till mig. Hoppas nu att min iTrip nr 3 håller längre...

1
Bevaka tråden