Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Mina original-hörlurar gick sönder

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Mina orginal hörlurar som jag fick för typ 3 veckor sen har redan gott sönder. Jag är väldigt försiktig med mina grejer men ändå så har dom redan gott sönder. Är det någon annan som också tycker som jag? Kan man skicka efter nya hörlurar hur många gånger som helst från Apple?

HÅLLER MED!!! jag har hitills fåt 3 nya par från apple.. bara ringa in o klaga så länge garantin är kvar.. dom skickar nya och behöver inte ha tillbaka dina trasiga

Jag måste haft tur, mina fungerar fortfarande utmärkt efter 6 månaders användning.

  • Medlem
  • Halmstad
  • 2004-10-31 10:55

mina fungerade också bra i 6 månader, men jag lyckades spränga dom (ingen volymspärr) så ja fick nya

  • Oregistrerad
  • 2004-10-31 18:03

mina fungerar fint efter ett helt år...

frågan är om ni får måndagsexemplar eller om det är just ni

Jag har redan ringt om ett par nya... kan man be om fler? jag har hört att det är max 1 extra par / person(serie-nr).

btw, jag måste skaffa nytt batteri till min pod nu :S hoppas det går på garantin

Ursprungligen av karlzone:

Jag har redan ringt om ett par nya... kan man be om fler? jag har hört att det är max 1 extra par / person(serie-nr).

btw, jag måste skaffa nytt batteri till min pod nu :S hoppas det går på garantin

om det finns garanti kvar har jag för mig att det gör det

1
Bevaka tråden