Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

vit auk-kabel/line out kabel

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

ja jag vet att jag är dryg nu men... allt är vit utan min kabel som jag kopplar till stereon för en sån fick jag inte med när jag bestälde 40 gb (inklusive dock) vart kan man få tag på en vit auk-kabel (mini tele till rca hona som man kopplar in i stereo) måste jag köpa den via appel eller finns det billigare och enklare altenativ?

aux mena ja

måla kanske?

Ursprungligen av FillilutteN:

måla kanske?

jo jag fundera på det först men insåg att hmmm det kan se b ut... ja ska kolla om jag hittar och så droppar jag ner var... det kanske finns nån annan som har samma intresse

Alltså monster har en sån kabel som är helt vit, finns att inhandla bl a på apple säkert på andra ställen men har inte orkat kolla.

  • Medlem
  • Täby
  • 2004-10-22 07:37
Ursprungligen av Soomka:

Alltså monster har en sån kabel som är helt vit, finns att inhandla bl a på apple säkert på andra ställen men har inte orkat kolla.

Jupp det har dom, en sån vit kabel har jag till min powerbook... kika på applestore

joo det fanns men hmmm måste man köpa värsta kitten... för 5000 spänn känns lite överdrivet

1
Bevaka tråden