Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

imorgon, macoteket, skins!

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

jag funderar på dom här 2 modellerna

PodSleevz 4G iPod Case 20GB
iDEE iPod 4G Skin

Podsleevs ser så tunnt ut, fast snyggare färger

idee ser ju lite bättre ut tycker jag.

vilket ska man välja....

har nån av er dom här?

skriv vad ni tycker!

Jag funderade på exakt detta onsdags kväll (29/9). Jag valde en röd PodSleevz mest eftersom denna fanns i lager, till skillnad från den andra. Jag har heller ingen docka så att iDEE funkade med sådan spelade mig ingen roll. Prisskillnaden typ 50 spänn till PodSleevz nackdel reflekterade jag inte så mycket över.

Redan på fre kom paketet från Macoteket. Det som mest överraskade var texturen på själva skinet, jag hade förväntat mig något mer gummi/plast-känsla men det var mer som tyg.. Den passade mycket bra och att manövrera genom skinet går också bra.

Fast något väldigt mycket bättre grepp tycker jag inte att skinet ger men på det hela taget är det helt OK. Ipoden skyddas definitivt från repor och ev från lite andra faror och det var ju därför jag slog till.

  • Oregistrerad
  • 2004-10-03 16:56

Är det skydd för skärmen i ett iDEE-skin?

Ursprungligen av psychozz:

Är det skydd för skärmen i ett iDEE-skin?

Ja, för PodSleevz är det skydd för skärmen.

  • Medlem
  • Luleå
  • 2004-11-07 02:10
Ursprungligen av Ludwigj:

Redan på fre kom paketet från Macoteket. Det som mest överraskade var texturen på själva skinet, jag hade förväntat mig något mer gummi/plast-känsla men det var mer som tyg.. Den passade mycket bra och att manövrera genom skinet går också bra.

Jag reagerade på exakt samma sätt (plus att jag irriterades över förpackningen som gjorde att det inte kunde skickas som brev, utan var tvunget att sändas mot postförskott - ca 70 kontra 30kr eller så skulle jag tro)
ang materialet känns det mer mocka än jag trodde det skulle göra. var beredd på någon form av lycra/gummi-blandning eller så, dessutom mycket tightare, elastiskt.
är dock mycket nöjd med manövreringen (iPod 20gb g4), men trist att det blir luftfickor/fläckar i displayen pga att plasten inte sitter helt tight över.

långt inlägg. mitt första inlägg här. tänkte slå på stort, eller nåt

  • Oregistrerad
  • 2004-10-03 17:48

alltså.. jag tror jag skulle tagit iDEE vit bara för att alla ska se att det är en ipod man har, men samtidigt visa den fina designen

Men psychozz frågade om det var skydd för skärmen med ett iDEE-skin, inte med PodSleevz?

Är det någon som vet svaret på den frågan?

1
Bevaka tråden