Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iTrip frekvenser.

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

hej alla glada ipod ägare.

har skaffat en itrip nu och har lagt över alla frekvenser man fick med på cd'n i en ny spellista. om ja nu startar ipoden o väljer "Bläddra > Artister > Alla", så ligger alla frekvenser som mp3 låtar där, om ja nu kör med "Blanda spår" så spelar den upp frekvenserna emellanåt, det blir jobbigt med det pipet när man så glatt lyssnar på fin musik

någon som vet hur man kan lösa problemet?

TACK!

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-20 22:25

Göra en smart spellista i iTunes, där du väljer att ha alla Artister förutom Griffin Technology... Sen spelar du den! Hoppas jag har uttryckt mig rätt....

--

/Jakob

Så man måste spela musiken genom en spellista för att slippa frekvens mp3orna?

Tack

  • Medlem
  • Varberg
  • 2004-09-20 22:31
Ursprungligen av AchmedFaboulla:

Så man måste spela musiken genom en spellista för att slippa frekvens mp3orna?

Tack

Ja, det är det enklaste jag kan tänka mej.

Tack. Någon annan som vet om man kan välja att bara ha "frekvens mp3orna" i spellistan o inte bland de andra låtarna om ja spelar upp dom ifrån Bläddra > Artister > Alla osv...?

Tänkte passa på att fråga ifall det går att få bort den "On-The-Go" spellistan som fins på iPoden?

  • Medlem
  • Torsby
  • 2004-09-21 07:42
Ursprungligen av AchmedFaboulla:

Tack. Någon annan som vet om man kan välja att bara ha "frekvens mp3orna" i spellistan o inte bland de andra låtarna om ja spelar upp dom ifrån Bläddra > Artister > Alla osv...?

Tänkte passa på att fråga ifall det går att få bort den "On-The-Go" spellistan som fins på iPoden?

Du kan ju ta bort de frekvenser som du inte använder, så har jag gjort och har bara tre frekvenser kvar på iPoden. Då minskar iaf risken att du spelar upp en sån när du blandar.

On-The-Go-listan går nog inte att ta bort. Jag har själv försökt göra tvärtom, att spara den, men det ska tydligen bara gå om man kör med automatisk synkning, och det kan jag inte göra...

TACK för tipset, ska nog köra på den jag med. men tycker det borde funka att bara ha frekvenserna i en spellista o inte i "bläddra" där ifrån ja lyssnar all musik har inte kommit på nått bra sätt att fixa med spellistor...

Ursprungligen av AchmedFaboulla:

TACK för tipset, ska nog köra på den jag med. men tycker det borde funka att bara ha frekvenserna i en spellista o inte i "bläddra" där ifrån ja lyssnar all musik har inte kommit på nått bra sätt att fixa med spellistor...

Eftersom det du lägger i en spellista måste ligga i ipodens bibliotek blir det svårt att göra på det sättet som du önskar.

1
Bevaka tråden