Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Installationen

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-08-15 12:35

Hej.

Jag har bestämt mig för att formatera om min dator och har nu lagt över allt som jag behöver till min iPod 4g.

Jag har ett svagt minne av att iPoden formateras när man installerar den igen, kommer jag ihåg rätt? och kan man förebygga det på något sätt? för det vore en katastrof ifall allt försvann, då får jag kämpa för att få tillbaka allt jag vill ha

Förövrigt har jag en PC med Windows XP på.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-15 16:32

Om du har Autosync inställt i iTunes kommer musiken att försvinna iaf, har själv råkat ut för det, men om du inte har det så borde det inte vara nån större fara

Om du har autosynk försvinner musiken om du klickar ja i dialogrutan när den frågar om du vill synka mot det aktuella biblioteket.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-15 16:33

ok, im putting my future at stake haha jag litar på dig nu ;P

  • Oregistrerad
  • 2004-08-15 16:34

men förut mins jag att den ville "ställas in" betyder int edet att allt försvinner?

Gjorde detsamma Idag ... Nån skum kompis formaterade alla hdd på datorn och jag vare tvungen att installera igen ... tyckte man skulle installera från apple-cd och gjorde så ... Tog lite tid sen såg jag att alla 37 (komma något) GB med musik var borta ... Blev lite förbannad men upptäckte sen att man kunde installera iTunes innan och ställa av synkningen ...
Men med inte alls för mycket tålamod så fick jag över allt igen genom det älskade USB2 ...

1
Bevaka tråden