Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Shure E2c för 399:- (ord. 950:-)

Tråden skapades och har fått 99 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Oregistrerad
  • 2004-08-09 18:50
Ursprungligen av Ralle:

Nån mer än jag som inte fått mina hörlurar än....?

nej, jag har inte ens hört en liten viskning. ska man behöva höra av sig till jens för att få lurarna?
det här har varit ett av de sämsta internetköpen jag gjort, vad avser kundtjänst och leveranstid.

Ursprungligen av raadik:

nej, jag har inte ens hört en liten viskning. ska man behöva höra av sig till jens för att få lurarna?
det här har varit ett av de sämsta internetköpen jag gjort, vad avser kundtjänst och leveranstid.

Jag har inte heller fått mina ännu även fast jag mailade och frågade och de sa att de skickades förrförra helgen! Är snart en månad sedan jag beställde dem... snabbare har det ju gått!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 14:40

Äntligen har jens of sweden svarat:

Hej

Vi är medvetna om att det har tagit längre leveranstid än vad vi skrivit på vår hemsida. Tre till sju dagar är den normala levernastiden.
Vi har fått betydligt fler ordrar på hörlurarna än vad vi hade räknat med och därför har leveranstiden tyvärr blivit längre. Ditt paket är skickat till dig och ditt kollinr är ************

Fick det mejlet idag... Just nu ligger dom i örebro...:)

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 17:10

Om någon som har beställt de billiga hörlurarna får en nylonväska vill jag gärna ha reda på det!

  • Medlem
  • 2004-08-11 19:05
Ursprungligen av raZmus:

Om någon som har beställt de billiga hörlurarna får en nylonväska vill jag gärna ha reda på det!

Att beställningarna tog så lång tid skulle ju delvis kunna bero på att JoS ville få fram de bulk-förpackade lurarna vi fick... Om man betalar 899 får man nog en väska. Kanske bara jag som är konspiratoriskt lagd

  • Oregistrerad
  • 2004-08-11 20:14

Så kan det mycket väl vara! Ge mig en väska! Den är ju det bästa med alltihop!

Äntligen damp avin från jens of sweden ner i brevlådan. Det har tagit sin lilla tid, men nu är lurarna äntligen här och imorgon ska de hämtas ut och provlyssnas.
Trevligt med gratis frakt också...

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 01:42
Ursprungligen av raZmus:

Så kan det mycket väl vara! Ge mig en väska! Den är ju det bästa med alltihop!

ja, man vågar ju inte vandra runt med hörlurar drällande i fickan. hallå eller, väskan var ju kanonsnygg.

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 01:44
Ursprungligen av raadik:

ja, man vågar ju inte vandra runt med hörlurar drällande i fickan. hallå eller, väskan var ju kanonsnygg.

Om det var ironi i det inlägget så kände jag inte av den. Jag tycker den är snygg! Vill inte drälla med lurar i fickan! Om det var utan ironi kan jag inte annat än att hålla med dig!

  • Oregistrerad
  • 2004-08-13 02:23
Ursprungligen av raZmus:

Om det var ironi i det inlägget så kände jag inte av den. Jag tycker den är snygg! Vill inte drälla med lurar i fickan! Om det var utan ironi kan jag inte annat än att hålla med dig!

på natten finns inte annat än ren ärlighet. väskan saknas i mitt hjärta. och i min ficka. och i mina... nej...
-
ärligt talat är jag orolig för hur lurarna håller att ligga i fickan.

Bevaka tråden