Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Itrip till sverige omöjligt?

Tråden skapades och har fått 10 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sitter i nuläget o är sugen på en Itrip, köpte en billig vaiant av en FM sändare till cigg.utaget i bilen och tycker ljudet är ok men vill slippa kablar så blev riktigt sugen på Itripen, men satans PTS har ju förbjudit att sälja den o allt
Men går den inte köpa innom eu någonstans så slipper man tull o skit? För köper man från USA finns väl risken att den stoppas i tullen, och plus att det tillkommer väl skatt också?
Någon som köpt från USA nyligen och hur gick det? Och vet någon nån webbaffär som kanske kan skicka en till sverige helst i EU så går de lätt o bra genom tullen
Eller om någon kanske har i lager i sverige? man vet ju aldrig

//Peter

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-04-14 19:09
Ursprungligen av quackpack:

Sitter i nuläget o är sugen på en Itrip, köpte en billig vaiant av en FM sändare till cigg.utaget i bilen och tycker ljudet är ok men vill slippa kablar så blev riktigt sugen på Itripen, men satans PTS har ju förbjudit att sälja den o allt
Men går den inte köpa innom eu någonstans så slipper man tull o skit? För köper man från USA finns väl risken att den stoppas i tullen, och plus att det tillkommer väl skatt också?
Någon som köpt från USA nyligen och hur gick det? Och vet någon nån webbaffär som kanske kan skicka en till sverige helst i EU så går de lätt o bra genom tullen
Eller om någon kanske har i lager i sverige? man vet ju aldrig

//Peter

Köpte min direkt från griffin... behövde inte betala något mera än det som stor på deras sida...

Ursprungligen av onlyj:

Köpte min direkt från griffin... behövde inte betala något mera än det som stor på deras sida...

Oh fan... okej ja gör oxå det då, men det ända fraktsättet är med FedEX 30$:- eller?

//Peter

  • Medlem
  • Solna
  • 2004-04-15 23:29
Ursprungligen av quackpack:

Oh fan... okej ja gör oxå det då, men det ända fraktsättet är med FedEX 30$:- eller?

//Peter

Tyvärr så är det ända fraktsättet... men det går snabbt iaf

  • Medlem
  • 2004-04-15 12:51

"En kompis" köpte direkt från Griffin och fick levererat i veckan. Ingen tull eller moms. Ca 500:- inklusive frakt.

"Kompisen" är hur nöjd som helst. Funkar bra i en Saab 9-3 Sportsedan.

//Bosse

Ursprungligen av bbus:

"En kompis" köpte direkt från Griffin och fick levererat i veckan. Ingen tull eller moms. Ca 500:- inklusive frakt.

"Kompisen" är hur nöjd som helst. Funkar bra i en Saab 9-3 Sportsedan.

//Bosse

Aaa ne men fan blir o beställa då ja Hoppas inte tullen tar den, undra om man har någon chans o få åter pengarna? aja värt en chansning ialla fall om den går igenom, så stans gött o ha trådlöst så i bilen spec nu när jag snart är klar med min hållare till ipoden i bilen

Ursprungligen av quackpack:

Aaa ne men fan blir o beställa då ja Hoppas inte tullen tar den, undra om man har någon chans o få åter pengarna? aja värt en chansning ialla fall om den går igenom, så stans gött o ha trådlöst så i bilen spec nu när jag snart är klar med min hållare till ipoden i bilen

Hållare??? Bilder tack....Vill se vad du har åstakommit.....För övrigt så är det väldigt sällan tullen tar dig om priset inkl frakt inte överstiger 1K kronor...

Ursprungligen av K-Rabbit:

Hållare??? Bilder tack....Vill se vad du har åstakommit.....För övrigt så är det väldigt sällan tullen tar dig om priset inkl frakt inte överstiger 1K kronor...

Kommer det kommer när den är klar jag har fullt upp me o passa tjejen här denna veckan men hon åker på måndag så då blire av till biltema o fixa en mobil hållare till bilen som ja sen ska montera på mitt mästerverk haha
Har köpt belkins vanliga mughållare o fixat till den så den ska passa på en vanlig mobilhålls platta kommer bli bra som fan hoppas jag lovar bilder snart!

Innan jag gick lös på hållaren:

Aja men då ere ju bara försöka så gott det går.. frågan e om man även ska beställa deras billaddare eller köpa den från apple eller nånstans i sverige? några ideer...?

beställ allt från samma ställe så kommer du billigare undan

Sagt och gjort Beställde Itrip och PowerPod i fredags.. och framme idag i Göteborg rätt nice måste ja erkänna *väntar med spänning på o få komma hem nu*
Och min bilhållare till ipoden är snart klar väntar på mitt expoxylim ska stelna (3dar)

1
Bevaka tråden