Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Skit

Tråden skapades och har fått 2 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Oregistrerad
  • 2004-03-25 17:35

Ok, min iPod e repig som fan, både på baksidan och även lite på displayen. Menu-knappen buggar ibland och vill då inte fungera riktigt!
Fjärkontrollen har gå itu, kablarna i den har släppt i ena hörnan! Vänster hörlure knastrar, har nog spelat för hög musik nån gång!

NÅn som vet var jag kan få tag på såndär "plast/gummí ficka!?" att ha den i!? Så att den inte repas, sammtidigt som man fortfarande kan trycka på knapparna. Vet att den funnits till gamla modeller!

Hej

Det är nog detta som du tänker på www.xskin.com som exo2 e det som gäller då den skyddar dispayen. Men har lite problem har beställt 2 styckna för 2 veckor sedan och fortfarande inte fått dom.

Mvh Adam

Ursprungligen av ElZoido:

Ok, min iPod e repig som fan, både på baksidan och även lite på displayen. Menu-knappen buggar ibland och vill då inte fungera riktigt!
Fjärkontrollen har gå itu, kablarna i den har släppt i ena hörnan! Vänster hörlure knastrar, har nog spelat för hög musik nån gång!

NÅn som vet var jag kan få tag på såndär "plast/gummí ficka!?" att ha den i!? Så att den inte repas, sammtidigt som man fortfarande kan trycka på knapparna. Vet att den funnits till gamla modeller!

macoteket.se har massor av skinz...kolla där vet inte om det ovan nämnda finns. men du borde väl hitta nåt där...

1
Bevaka tråden