Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ipoden dog!

Tråden skapades och har fått 7 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Har rest ett tag upp till stockholm och haft ipoden i väskan. den har legat utan att laddas i kanske 5 dagar högst.

nu tog jag just upp den och skulle slå på den och allt som visas är appleloggan. sen verkar det som att skärmen ändrar kontrast och håller på. inget händer när jag sätter den i docken eller pluggar den via nätkontakten.

vad är detta?! vad ska jag göra?!

tacksam för hjälp.

...hmm. kollade apples support. fixade sig med att reseta...

men varför hände detta?

  • Oregistrerad
  • 2003-08-15 10:57

Exakt samma grej hände mig när jag åkte upp till Göteborg, iPoden låg någon dag utan att användas. När jag skulle starta den så visas bara apple-logon. Desvärre fungerade inte reset-kommandot på min heller. Så nu är min iPod i Holland för reparation.

  • Oregistrerad
  • 2003-08-15 13:08

Generation 3 eller 2?

3an för min del

  • Oregistrerad
  • 2003-08-15 16:31

Var ute och sprang med min 3a nu för första gången och 3 gånger tvärnöp den mitt i en låt så jag fick boota om.

Tror inte att den gillar att bli skakad non-stop så där...

  • Oregistrerad
  • 2003-08-16 11:02

Min var också en 3:a men nu har jag fått en helt ny av Apple och är MER ÄN NÖJD vad gäller servicen jag fick! I Måndags ringde jag till Apple Support, i onsdags hämtades iPoden upp hos mig av DHL, i fredags lämnades en helt ny iPod på samma adress Kunde inte vara mer nöjd! Bra jobbat Apple!

För övrigt så springer jag nästan varje dag med min iPod och den hänger aldrig sig då.

oj jäklar vilken support. verkar som apple har skäpts sig när det gäller sånt...

var ute o sprang med min utan problem i förrgår...men läste i macformat att bältesclipen helt plötsligt kan gå av, så är snarare orolig för att tappa den än att den ska hacka

1
Bevaka tråden