Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

17" iMac

Tråden skapades och har fått 6 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Någon som sett ett sådant djur live. Blev lovad leverans förra veckan, denna veckan och nu nästa vecka.

AppleStore uppger idag 8-10 dagars byggtid. Min skall dock komma från en "vanlig" återförsäljare.

Sitter också och väntar på den. När jag beställde den förra månaden var leveransdatumet mitten av september men när jag var inne igår och frågade efter ett mer specifikt datum var den under "worldwide allocation" av Apple. Det betyder väl att när det finns maskiner att tillgå kommer Svenska återförsäljare få dela på en maskin ungefär. Om vi har tur kommer den kanske innan nyår.

Det enda hoppingivande är ju att svenska Apple store har ändrat sin "byggtid" från 30 dagar till 8-10.

[ 13 September 2002, 16:32: Meddelandet ändrat av: buenoben ]

6-8 dagar nu på apple store!

Fingrade på en 17"iMac på AppleStore i Los Angeles. Det var en angenäm känsla.

Kan för övrigt rekommendera att besöka AppleStore in real life. Det fanns mycket läckert att se där och inredning och design imponerar och gör att man vill låta kredikortet arbeta.

Mitten av oktober är senaste budet nu, hmm, kanske ska beställa direkt från Apple istället? Reser bort i över en månad i november så jag vill ju hinna använda den lite först.

Mina senaste utlovade leveranstider har varit 14/9, 17/9 och 19/9. Nu är den satt till ospecificerad.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2002-09-22 11:34

buenoben: om du ska bort en månad snart… Varför inte vänta med inköpet? Det hade jag garanterat gjort… MacWorld San Fransisco sker ju bara veckor efter att du kommer hem

1
Bevaka tråden