Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.
Rizom

Rizom

Medlem
  • Registrerad 2013-09-19
  • Senast aktiv 2013-09-21
  • Antal inlägg 3

Foruminlägg

De senaste inläggen Rizom har skrivit i forumet.

1
  • Medlem
  • 2013-09-21 10:29

Problemet är löst! De hade gått in i hörlurar läge. Märkte detta när jag skulle höja volymen på själva telefonen utan hörlurar i så såg jag att det stod "hörlurar" istället för "Ringsignal" så jag tryckte in hörlurarna satte på spotify sen stängde jag av spotify och tog ur hörlurarna och då funka det igen. Tack för alla svar men problemet är löst!

  • Medlem
  • 2013-09-19 19:36

Jag har inte fått något sådant meddelande. Jag har precis pratat med Telenor och dom koppla mig till deras Apple support. Där sa dom att jag skulle gå till en Telenor butik och lämna in den eftersom dom inte visste vad som kunde vara fel då jag har gjort allt jag skrev i mitt föregående inlägg. Lite konstigt att det funkar för vissa och för andra inte. Finns det något sätt man kan göra så man kan få det meddelandet om nya operatör inställningar, eller man kanske måste be sin operatör skicka dom?

  • Medlem
  • 2013-09-19 18:24

Hejsan! Jag uppdaterade min iPhone 5 igår till iOS7. Jag har Telenor som operatör. Idag så ringde en kompis mig och jag hörde inte honom men han hörde mig, jag slog på "Högtalare" då kunde jag höra honom. Jag har testat att installera om den helt, funkar inte. När jag skulle återställa den var återställde den till iOS7 igen fast med mina inställningar, dvs inte iOS6 som jag hade säkerhets kopierat. Är det någon som har liknande problem? Igår funkade den vanliga öron högtalaren fint och nu idag efter jag fixat iOS7 så fungerar den inte eller är det Telenor som har problem med iOS7?

mvh Rizom

1