Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sökes: Tryckeri med bra service och teknik

Tråden skapades och har fått 4 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Sökes: Tryckeri som kan leverera kuvert, brev och visitkort. Dom vill ha nedsänkt text på vissa utav sakerna så det är ett krav att tryckeriet klarar av. Annars så är service och godkännedom om nya papperskvaliteer att önska.

Jag är helt ny på detta område, men som tur är så är bara min del att ta fram en lista med lämpliga tryckerier. Hoppas ni har en del tips.

Mina erfarenheter av tryckeribranschen är något begränsade men jag har fått god hjälp och gott bemötande och i mitt tycke mycket bra resultat av samarbetet med Bergfoths grafiska i Aneby.

  • Oregistrerad
  • 2005-10-11 10:14

Jag kan rekomendera Responstryck i Borås. jag vet inte exakt vad dem kan erbjuda, men det jag gjort hos dem är av mycket god kvalitet och finfin service.
www.responstryck.se

  • Oregistrerad
  • 2005-10-21 13:08

Jag kan varmt rekommendera Ekotryck/Redners i Årsta, Stockholm. Oerhört modern och fin maskinpark, grymma tryckare och en mycket kreativ prepress-avdelning som kan lösa alla problem i världen, inklusive fågelinfluensa m.m.

De kan bl.a. partiellt UV-lacka online i pressen! I love them!

/D

  • Oregistrerad
  • 2005-10-22 00:10

Den byrå jag är på använder sig av Åtta:45. Skitbra service, trevlig personal, och allt blir som det ska. De ligger i Solna.

1
Bevaka tråden