Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Är tiden ur led?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-31 10:25

Inget gnäll, jag är själv sämst på att komma ihåg vintertid/sommartid, men blir så glad när jag inser att det är sovmorgon hela vintern!

Då nu några tillbringar en del tid här kan det lätt bli förvirrat om tiden i forumet är fel.

mvh

Du kan själv ändra hur exempelvis sommartid hanteras om du går in i inställningar - redigera alternativ. Jag tror att den rätta inställningen heter "upptäck sommartid automatiskt".

  • Avstängd
  • 2004-10-31 11:08
Ursprungligen av Nicklas Högås:

Du kan själv ändra hur exempelvis sommartid hanteras om du går in i inställningar - redigera alternativ. Jag tror att den rätta inställningen heter "upptäck sommartid automatiskt".

Jag har det alternativet inställt, men forumet ger mig fel tid. Forumet visar alltså fortfarande sommartid.

Samma typer av trådar två gånger om året..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2004-10-31 11:34
Ursprungligen av Kristofer G:

Samma typer av trådar två gånger om året..

Sorry, är nykomling här. Men nu verkar det fungera, gick inn i inställningar och ändrade till stockholm som tidzon, fick då ytterligare en timme fel?! Ändrade tillbaka till Copenhagen m.fl. och då stämde tiden plötsligt?! Mystiskt, men säkert mitt fel från början....

Ursprungligen av Zoega:

Sorry, är nykomling här.

Ingen fara! Jag tror jag också skapade en sån här tråd när jag var ny här faktiskt

1
Bevaka tråden