Igår sprang jag benen av mig för att hitta Halo till Mac. Halo för PC fanns överallt men vad hjälpte det mig som var ute alldeles försent. Hamnade på Macoteket men där var Halo slutsålt. Förbannade mig själv och trösthandlade ett par färgpatroner till en Epsonskrivare istället.

Gick vidare upp för gatorna och hamnade på Inlife. Såg att de hade 30 Gb iPod. Den är inte lätt att få tag på så jag köpte givetvis en sådan. Bra att ha även om det inte var det som grabben önskade sig i julklapp. Frågade vackert om de möjligtvis hade Halo på hyllan. Tyvärr var svaret jag fick men de hade beställt hem. Dessvärre låg programpaketen hos distributören... Leverans var lovad men... i jultider vet man ju aldrig.

Jaja, liten moloken (men nöjd med ipoden) gick jag vidare för att senare under dagen bli uppringd av inLife. (jag hade bokat ett ex av Halo). De skulle personligen komma i kontakt med distributören (stockholmsbaserad) och under julaftonen hämta de program de väntade på.

Nu väntar jag bara på att klockan ska bli 12. Då skulle Halo vara i butiken. BTW, det fanns visst några spel kvar till er andra...

Detta kallar jag service.

När jag ändå berömmer. Prova mac.se - den gillar jag. Var kan man få så pass mycket för ynka 300 kr? Martin - håll det priset och gör inte en Applegrej som despoten Steve gjorde när han lurade i folk att skaffa ett gratis iToolskonto för att sedan döpa om det och ta betalt...