Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Pebble Time Round - Första intrycket

Tråden skapades och har fått 1 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Idag kom den.

Min Pebble Time Round.
Första intrycket var en lite plastig förpackning, men snygg och enkel.

När jag sedan öppnade förpackningen så slogs jag av den lite annorlunda och udda insidan som visar klockan på ett snyggt sätt men ändå är lätt att plocka isär utan att ha sönder.

Klockan i sig är bisarrt lätt. Känns knappt på handleden. Den är också otroligt tunn. Som en halv Apple Watch ungefär. Den saknar såklart lite av funktionerna men något får man väl dra in på för att få denna klocka så tunn. Och vet ni vad, den ser ut som och känns som en riktigt klocka.

Såhär efter första timmen så saknar jag touchskärmen och belysningen känns lite dimmig. Men inkommande samtal och sms fungerar klockrent, jag imponeras även av den smidiga väderappen.

Nu skall jag leka lite och skriver lite mer imorgon.

Fråga gärna om ni undrar något.

Senast redigerat 2015-11-24 19:55

Sammanfattningsvis:

Sålde denna klocka då den saknar internminne, touchskärm, gps, appar som fungerar, högtalare och batteritid.

Jag vill ha ut mer än detta av en klocka och en batteri tid på knappt två dar trots att den knappt har några funktioner är under all kritik. Att det sedan går att svara i klockan och prata men inte höra är ju knäppt.

Nej det blir att vänta på AW 2 istället.

1
Bevaka tråden