Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Köpa iPhone 6S via borderlinx

Tråden skapades och har fått 45 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av BlackSmp:

Bra för dig... Jag sitter fast i så väl app som webb

gäller att starta om appen!
testa utan wifi funkade bättre på 3G än wifi nätverket hemma et ej varför men slog av wifi och då kom jag in

Nån som kommer in på vanliga sajten från desktop? Via appen har det gått ett bra tag...

Ursprungligen av the_karate_kid:

Nån som kommer in på vanliga sajten från desktop? Via appen har det gått ett bra tag...

Det var (för mig) samma problem när de släppte klockan. Appen var bästa vägen in, webben låste sig

Ursprungligen av tv_anton:

gäller att starta om appen!
testa utan wifi funkade bättre på 3G än wifi nätverket hemma et ej varför men slog av wifi och då kom jag in

Räckte inte med att starta om appen, jag var också tvungen att slå av wifi och köra via Telias nät.

Problemet är ju att jag inte kan ange Sverige som land för Payment i appen så man måste väl gå via Desktop?

fortfarande 25/9 som leveransdatum på alla telefoner enligt appen

Ursprungligen av the_karate_kid:

Problemet är ju att jag inte kan ange Sverige som land för Payment i appen så man måste väl gå via Desktop?

testa webbläsaren på telefonen samt utan wifi

Ursprungligen av tv_anton:

iPhone 6s

Vilken blev det ?

Jag köpte en av varje (utom silver) kunde inte bestämma mig Fick igenom ordern 09:12 25/9 på hela ordern

Jag fick igenom mitt köp 09.20 via desktop på Macen. Fick 25sep som leveransdatum. Blev en iPhone 6s Plus 128gb silver.

  • Medlem
  • Göteborg/Maastricht
  • 2015-09-12 10:15

Min order gick igenom 10:10, blev en 6S guld 128GB. Fick också 25/9 som leveransdatum.

Senast redigerat 2015-09-12 11:50

den goa känslan när man ser leveranstiden springa iväg till 3 veckor och man lyckats få igenom ett köp med leverans 25/9

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-09-13 07:41
Ursprungligen av tv_anton:

den goa känslan när man ser leveranstiden springa iväg till 3 veckor och man lyckats få igenom ett köp med leverans 25/9

Även idag ligger leveransdagen på 25/9.

Så länge man inte väljer tösafärgen

Ursprungligen av zinned:

Även idag ligger leveransdagen på 25/9.

Så länge man inte väljer tösafärgen

Nja det är ju bara 8 av 24 modeller som fortf. har 25sep som leveransdatum på brittiska Apple Store
http://iphone-inventory.blogspot.se

  • Medlem
  • Malmö
  • 2015-09-13 10:30
Ursprungligen av the_karate_kid:

Nja det är ju bara 8 av 24 modeller som fortf. har 25sep som leveransdatum på brittiska Apple Store
http://iphone-inventory.blogspot.se

Jag tittade på standardmodellen, sexan, som säljs mest. Sedan på mellanalternativet på 64GB för lagring som bör vara det vanligaste. Då var det leverans 25/9 på tre av fyra telefoner, alla utom rosa.

Ursprungligen av zinned:

Jag tittade på standardmodellen, sexan, som säljs mest. Sedan på mellanalternativet på 64GB för lagring som bör vara det vanligaste. Då var det leverans 25/9 på tre av fyra telefoner, alla utom rosa.

Precis och självklart ska man ha en rosa telefon

Att de finns telefoner kvar med leverans 25/9 är ju ett gott täcken på att den snart släpps i Sverige, men de får vänta jag hinner sälja min andra 128 GB rose gold på blocket till någon galning som inte bryr sig om pengar

Slog mig precis varför Apple väljer att ha förhandsbokning två veckor innan släpp istället för en! Endast för att slå försäljningsrekord första helgen!
Så om de nu säger att de sålt säg 14 miljoner telefoner första helgen, då är detta på två veckor!
Förra året sålde de 10 miljoner första helgen då på en veckas försäljning

Bevaka tråden