Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Förhandsbeställa iPhone 6?

Tråden skapades och har fått 94 svar. Det senaste inlägget skrevs .
  • Medlem
  • Orust
  • 2014-09-20 19:57

Ja, iPhone 5s Guld måste vara väldigt vanlig. Har ju en själv och många vänner

  • Medlem
  • Knivsta
  • 2014-09-20 20:19
Ursprungligen av Darre80:

Den kampanjen du har fått är indragen tyvärr.... antingen så kommer TRE hålla käften och ändra allt åt dig utan att du får veta det (först på fakturan) eller så kommer du bli kontaktat med en ursäkt och så kommer du få 499 med 0,5Gb surf.

Nu kommer det komma massa med frågor hur jag vet detta.... jobbar med telefoner men dock inte på TRE fick ett PM att det vart fel priser på deras hemsidor osv.

Vad rörigt. Du menar alltså att det fortfarande står fel priser på tres hemsida för där står inget om 499kr för 0.5gb. Supporten bekräftade att jag får 1.5gb för 449kr och på lanseringsnatten visade hemsidan 499kr inkl 1.5gb data så det är många bud nu. Undrar om tre själva vet hur mycket de ska ta betalt? Tur att det finns ångerrätt så jag kan ångra avtalet om det inte blir som kundtjänst sa. Fredagen den 26:e bör luren komma i alla fall.

Ursprungligen av westerlu77:

16 gig är alldeles för lite in min mening. Om du filmar lite så äter den upp minne. Sen tar systemet dessutom en del av dina 16 gb.
Jag rekommenderar ingen att köpa 16 gb.

Jag har "alltid" haft 16GB tidigare på iPhone - och 32GB på iPad. Nu har jag beställt med 64GB på iPhone 6 - men det beror nog på att 32 GB inte görs längre. Med alla molntjänster - som dessutom blivit mycket billigare - är det inte lika nödvändigt att kör mycket minne.
Men det är min personliga åsikt. Skillnaden mellan 16 och 64 är 1000 kronor. Kan man köpa mycket moln för.

  • Avstängd
  • Bangkok Thailand
  • 2014-09-20 22:05
Ursprungligen av adress@mac:

Jag har "alltid" haft 16GB tidigare på iPhone - och 32GB på iPad. Nu har jag beställt med 64GB på iPhone 6 - men det beror nog på att 32 GB inte görs längre. Med alla molntjänster - som dessutom blivit mycket billigare - är det inte lika nödvändigt att kör mycket minne.
Men det är min personliga åsikt. Skillnaden mellan 16 och 64 är 1000 kronor. Kan man köpa mycket moln för.

Visst molntjänster är bra men det innebär en högre förbrukning av bandbredd också.

  • Medlem
  • Orust
  • 2014-09-26 19:22
Ursprungligen av Mazak:

Kollade idag vid 09.30, blev förvånad att det fanns iPhone 6 Guld 16GB kvar att beställa i butik. Hade väl tänk att ta en 64, men jag klarar mej gott med 16.

Så nästa fredag får man leka lite med en ny iPhone igen. Hoppas jag.

Det fanns iPhone 6 64GB kvar på Elgiganten i Uddevalla i eftermiddags, så det blev en sån istället.

Bevaka tråden