Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iOS 7.1 släppt till utvecklare

Tråden skapades och har fått 50 svar. Det senaste inlägget skrevs .
Ursprungligen av acke:

Jag tror att bilden kommer upp för de som sitter på betan.

Jag sitter inte med beta och får upp det som du ser i min screenshot.

Ursprungligen av Borttaget:

Jag sitter inte med beta och får upp det som du ser i min screenshot.

Hur som helst, ingen vet när 7.1 släpps men jag tror personligen inte att det är långt borta

Senast redigerat 2018-07-23 10:05

Vad tycker ni om "glowen" när man får en notis på sin låsta skärm i iOS 7.1 beta 4? http://www.ladda-upp.se/bilder/paqoqvedyrjhkz...

Ursprungligen av koffas:

Vad tycker ni om "glowen" när man får en notis på sin låsta skärm i iOS 7.1 beta 4? http://www.ladda-upp.se/bilder/paqoqvedyrjhkz...

Jag tror att den ser väldigt annorlunda ut beroende på bakgrund. Den är ett "rinnande ljus" som glider över texten

Jag är inte helt förtjust

En otroligt irriterande sak m iOS just nu(är ny iPhone-anv) är att man måste vara väldigt exakt med vart man sätter fingret på skärmen o drar åt höger för att svara.

Jag hagvarit med om ett flertal tillfällen då jag dragit o dragit o dragit itan att lyckas svara.

För att låsa upp skärmen vanligtvis behövs inte alls denna exakthet, det går att sätta fingret vart som helst på skärmen o dra åt höger för att låsa upp.

Skulle gärna se att 7.1 medför en förbättring på detta området

Ursprungligen av Mymac4ever:

En otroligt irriterande sak m iOS just nu(är ny iPhone-anv) är att man måste vara väldigt exakt med vart man sätter fingret på skärmen o drar åt höger för att svara.

Jag hagvarit med om ett flertal tillfällen då jag dragit o dragit o dragit itan att lyckas svara.

För att låsa upp skärmen vanligtvis behövs inte alls denna exakthet, det går att sätta fingret vart som helst på skärmen o dra åt höger för att låsa upp.

Skulle gärna se att 7.1 medför en förbättring på detta området

Detta är ett känt fenomen som drabbat mig av och till genom samtliga iOS-versioner sedan iPhone 3G kom ut. Om du inte lyckas svara, tryck på hemknappen och försök igen.

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2014-02-04 19:05

Beta 5 ute nu.

Lysande. Efter uppdateringen till beta 5 kraschar Safari på min iPad så fort jag går in på 99mac.se. Tvingas använda Opera för skriva detta.

Ursprungligen av pmarriott:

Lysande. Efter uppdateringen till beta 5 kraschar Safari på min iPad så fort jag går in på 99mac.se. Tvingas använda Opera för skriva detta.

Fungerar på min iPhone. Intressant.

Däremot så hängde sig safari på min iPad (7.0.4) första gången jag försökte svara på din post.

Ursprungligen av BlackSmp:

Fungerar på min iPhone. Intressant.

Däremot så hängde sig safari på min iPad (7.0.4) första gången jag försökte svara på din post.

99mac är helt omöjligt med safari på min iPad nu. På iPhone fungerar det. Provade Chrome, samma sak där. Opera fungerar.

Ursprungligen av pmarriott:

99mac är helt omöjligt med safari på min iPad nu. På iPhone fungerar det. Provade Chrome, samma sak där. Opera fungerar.

Kör du betan på telefonen också?

Jag kör bara betan på telefonen, inte på Ipaden och det kanske var tur...

Ursprungligen av BlackSmp:

Kör du betan på telefonen också?

Jag kör bara betan på telefonen, inte på Ipaden och det kanske var tur...

På telefonen kör jag den också och där fungerar det, men sidan beter sig ju annorlunda på iPhone jämfört med iPad.

Iphone 7.1 ute innan 11 mars enligt källor från nyhet på Macworld!

Ursprungligen av snällpåriktigt:

Iphone 7.1 ute innan 11 mars enligt källor från nyhet på Macworld!

iPhone 7.1? De har ju varken släppt 6:an eller 7:an än.

Ursprungligen av pmarriott:

iPhone 7.1? De har ju varken släppt 6:an eller 7:an än.

Tröttare kille!

iOS 7.1 självklart

  • Medlem
  • 2014-03-10 18:32

Gick snabbt att ladda ner. Men tog 20 minuter att installera på en 5s och en Mimi Retina.

  • Medlem
  • Örnsköldsvik
  • 2014-03-10 18:41

Vansinnigt långsam att ladda ner via iTunes, två timmar kvar och det kryper fram..

  • Medlem
  • 2014-03-10 18:50

Jag körde OTA och det gick på under två minuter. Men då var det bara 287 MB.

Ursprungligen av Dalle:

Jag körde OTA och det gick på under två minuter. Men då var det bara 287 MB.

Samma här, gick snabbt.

  • Medlem
  • Kungälv
  • 2014-03-10 19:52

Nedladdning gick snabbt för mig med, verifiering och installation tog lång tid dock på 5S.

Bevaka tråden