Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Sök historik kvar efter säkerhetskopiering

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Efter att jag av misstag lagt in en säkerhetskopia från min gammla telefon till min nya så försvann ALLT jag hade på min nya telefon, förutom internet historiken? jag ser exakt vad jag sökt på på google de senatse dagarna tex. min fråga är ska det va så, eller har det blivit nått ytterligare knas?

  • Wisserbesser
  • Uddevalla
  • 2013-07-01 12:22
Ursprungligen av Kallgren:

Efter att jag av misstag lagt in en säkerhetskopia från min gammla telefon till min nya så försvann ALLT jag hade på min nya telefon, förutom internet historiken? jag ser exakt vad jag sökt på på google de senatse dagarna tex. min fråga är ska det va så, eller har det blivit nått ytterligare knas?

Med största sannolikhet har detta att göra med ditt Google-konto. Du söker efter en sak och Google kopplar ihop sökningen med din enhet och den får en cookie. Nästa telefon (ny), du loggar in på din gmail eller dyl. och Google kopplar ihop den nya enheten med gamla sökresultat och sparar en ny cookie. Allt för din bekvämlighet.

Ursprungligen av reboot81:

Med största sannolikhet har detta att göra med ditt Google-konto. Du söker efter en sak och Google kopplar ihop sökningen med din enhet och den får en cookie. Nästa telefon (ny), du loggar in på din gmail eller dyl. och Google kopplar ihop den nya enheten med gamla sökresultat och sparar en ny cookie. Allt för din bekvämlighet.

Ok, även om jag inte har ett google konto eller gmail?

Ursprungligen av Kallgren:

Ok, även om jag inte har ett google konto eller gmail?

Ja det fungerar även fast man inte är inloggad på något sätt.

1
Bevaka tråden