Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

iPhone 5 värd att byta till?

Tråden skapades och har fått 5 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej! Detta inlägg liknar kanske andra inlägg men då får ni gärna flytta tråden eller ta bort!

Jag har för tillfället en iPhone 3G som jag använder till spel, surf, böcker mm. och en HTC som jag ringer med. HTC:n har bland annat lite diskutrymme, min iPhone fungerar men är sliten och har en äldre programvaran (4.2.1) - som gör att man inte har tillgänglighet till de nyare apparna och uppdateringarna.

Nu funderar jag på att byta upp mig till en nyare iPhone, och man bör kanske vänta på 5:an. Dock har jag spanat in rykten och bilder och ser att skärmen verkar bli ganska "stor" och tar upp nästan hela framsidan på iPhone. Den kommer säkert ha en bättre kamera, processor osv. men jag gillar hellre hur iPhone 4S är formad. Jag har en bindningstid som avslutas i slutet av november så tålamod har jag gott om, det finns inget behov av att byta nu.

Är det värt att vänta på iPhone 5 och dess uppdaterade egenskaper eller ska man byta sig till 4S? Vilka är era åsikter om iPhone 5 så som den har presenterats enligt ryktena?

Om du kan och vill vänta så gör det. Det kommer säkert att bli så att Apple fortsätter att sälja 4S parallellt med en ny iPhone och då kan du ju klämma på bägge innan du slår till.

  • Medlem
  • International user
  • 2012-06-29 08:14

Eh, hur ska någon kunna svara på den frågan?
Det är helt omöjligt att veta om det är värt att vänta på 5an eller ej.

Om du klarat dig hit på 3G:n skulle jag säga att 3-4 månader(som verkar troligt) är värda att vänta för iPhone 5.

Ursprungligen av theplague:

Om du klarat dig hit på 3G:n skulle jag säga att 3-4 månader(som verkar troligt) är värda att vänta för iPhone 5.

Jo, det har ni rätt i. Tack för alla svar!

Lyssna på theplague:)

När det gäller alla rykten om hur nästa modell av Iphone kommer att se ut - de lyssnar jag inte på. Traditionellt sett så är hitraten för dessa rykten lågt

1
Bevaka tråden