Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Kan inte komma åt Hotmail

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1

Hej!

Det är säkert någon som redan tagit upp detta problem men då får ni gärna hänvisa mig till den tråden istället

Jag har en iPhone 3G som varken vill tillåta mig att ändra inställningarna för Epost eller gå in på Mail; det står att användarnamn och lösenord är felaktiga. Jag har ändrat ett av mitt Apple ID via iTunes men det gör ingen skillnad. iPhone frågar inte ens om jag vill ändra kontouppgifterna. Hur ska jag göra för att komma åt kontot överhuvudtaget? Har jag gjort något fel? Måste jag kanske återställa?
Tack på förhand!

Vad står det mer i felmeddelandet? Man ska alltid ha ca två val efter det. Vad händer om du går in via Inställningar?

Kan inte komma åt Hotmail

Felmeddelande: "Kan inte hämta epost; Användarnamnet och lösenordet för Hotmail är felaktigt."

Om jag går in i de allmänna inställningarna för "Epost, kontakter och kalendrar" (har jag för mig att det heter) så är alla inställningar för eposten gråa och jag kan inte trycka på något.

Har du nyligen bytt lösen på kontot?

Om du inte kan ta bort kontot (Om den nu också är gråmarkerad) så får du återställa din telefon.

1
Bevaka tråden