Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

Ikoner från App store ständigt pixliga på Iphone 4

Tråden skapades och har fått 3 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-07-04 20:30

På min Iphone 4 har jag en del program (Upplands lokaltrafik, Östgötatrafikens dito, SR-appen, och ett par spel) vars ikoner och gränssnittselement ser pixliga ut — detta trots att programmen för länge sen har uppdaterats för att ta vara på telefonens skarpa skärm!

Att ta bort dem från telefonen och ladda ner dem igen från affären hjälper inte. Samma besvikelse när jag istället tar bort programmet från Itunes, synkroniserar telefonen, laddar ner programmet igen och synkroniserar.

Någon som känner igen sig och vet hur jag ska gå tillväga? Jag vet jag vet: ett riktigt I-landsproblem, men likväl ett störande sådant.

Testat nedanstående? Universalmedel för alla möjliga problem.

http://www.99.se/iphone/287941-hemknappen-pa-iphone-har-slutat-fungera.html#post2002010

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-07-04 22:13

Testade det nyss, utan resultat. Nu gjorde jag en återställning, men inte ens det hjälpte.

  • Medlem
  • Uppsala
  • 2011-07-06 00:43

Tror ni en helt clean ominstallation skulle göra någon skillnad? Känns ju inte som att själva os:t är problemet. Annars är det kanske någon som vet vad jag ska söka efter på Google: kan ju vara så att någon annan har eller har haft samma problem.

1
Bevaka tråden