Denna delen av 99 uppdateras inte längre utan har arkiverats inför framtiden som ett museum.
Här kan du läsa mer om varför.
Mac-nyheter hittar du på Macradion.com och forumet hittar du via Applebubblan.

LunaTik & TikTok

Tråden skapades och har fått 19 svar. Det senaste inlägget skrevs .
1
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-15 15:42
  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-15 15:46
Ursprungligen av ;:

Björnström kommer att fylla på med sina reflektioner när han använt armbanden lite längre.

Senast redigerat 2011-02-15 21:11
Ursprungligen av ;:

Tänk vilken härlig liten extra touch det hade varit om dom hade använt pentalobe med motsvarande mejsel. Bara för att göra dom lite extra.. Apple

Ursprungligen av ;:

Tror jag kommer att avvakta med detta tills det kommer en iPhone Nano Grymt om man kunde ringa a'la Dick Tracey..

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-15 21:10

då hoppas jag du har rejält stora armleder om du ska få plats med en iPhone nano

Ursprungligen av ;:

Kom Rollen med som ett bonus

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-02-16 09:34
Ursprungligen av StevenSteven:

Kom Rollen med som ett bonus

det var kick-backen för att skriva artikeln.

Ursprungligen av ;:

Haft min i lite över en vecka och jag är supernöjd.
Trodde dock inte att jag skulle använda det mer än som klocka men det blir lite då & då man använder sig av radion.

Så ja jag får ladda min mer oftare än 1 gång i veckan.

Ursprungligen av ;:

Batteritiden tycker jag är rätt sunkig, använder den endast som klocka... Måste ladda iaf varannan vartredje dag

Ursprungligen av ;:

Jag har lagt till min kommentar i artikeln ovan nu!

Ursprungligen av ;:

Hur är det med den där klämman (klädnypan) bakom på iPod Nano? Sitter den på vid köp och man måste ta bort den? Svårt att göra det?

Tänker på denna alltså:

Ursprungligen av ;:

Klämman sitter på vid köp och LunaTik har hål på baksidan för att klämman ska få plats. Med andra ord är inte klämman något att tänka på.

  • Medlem
  • Vaxholm
  • 2011-02-18 09:35
Ursprungligen av ;:

Köpte LunaTik och TikTok-kitet tillsammans. Extremt nöjd, kör med LunaTik som klocka dagligen nu. Trodde inte heller att jag skulle använda iPoden och radion i den så mycket, men det är kanon att ha på jobbet tycker jag. Jackar i lurarna och knappar på datorn utan problem.

Extra bonus är att den NTP-synkade Macens klocka ställer LunaTik-klockan med. Det är något visst med *exakt* tid...

Ursprungligen av ;:

En fråga: Måste man väcka displayen för att se vad klockan är eller är den synlig hela tiden?

(Jag äger ingen Nano så jag måste fråga.)

Ursprungligen av Hatesong:

En fråga: Måste man väcka displayen för att se vad klockan är eller är den synlig hela tiden?

(Jag äger ingen Nano så jag måste fråga.)

Lustigt, jag satt precis med samma fråga

Ursprungligen av Hatesong:

En fråga: Måste man väcka displayen för att se vad klockan är eller är den synlig hela tiden?

(Jag äger ingen Nano så jag måste fråga.)

Du måste väcka den - men det är ingen big deal tycker jag som använt LunaTik ett antal dagar.

Ursprungligen av ;:

Ser väldigt stilrent ut men synd att armbandet samlar lite damm och sånt.

En fråga har jag, om man vill köpa det/dem, beställer man från en hemsida då eller hur går det till?

  • Medlem
  • Stockholm
  • 2011-05-17 16:40

LunaTik och TikTok ska börja säljas i applestore under nästa vecka. Första kickstarterprojektet som kommi så långt

Ursprungligen av ;:

Älskar att ha Nano'n som klocka! suverän, har dock inte Lunatik eller TikTok, kör med vanligt läderarmband!

Laddar den iaf 2ggr i veckan och då används den bara som klocka

Jag tycker fortfarande om min estetiskt snygga klocka och nu blev den bättre med fler visuella alternativ.
Man kanske skulle ta och beställa en lynk nu också kanske...

1
Bevaka tråden